Supervisor Activari Servicii & Solutionare Tehnica Nivel II

Telekom Romania Communications S.A.

18-08-2016 | EXPIRA LA 17-09-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

RAPORTEAZĂ: Manager Departament Centru Servicii Operatiuni
LOCAŢIE Bucuresti

SCOP: Conduce echipa Activari Servicii & Solutionare Tehnica nivel II cu scopul de a furniza suport pre/post vanzare catre clientii rezidentiali, de business si catre echipele comerciale pentru serviciile abonatilor, fiind responsabil impreuna cu echipele operationale de teren pentru rezolvarea defectiunilor in reteaua de access.

RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
• Conduce echipa Activari Servicii & Solutionare Tehnica nivel II cu scopul de a furniza suport pre/post vanzare catre clientii rezidentiali, de business si catre echipele comerciale pentru serviciile abonatilor;
• Responsabil impreuna cu echipele operationale de teren pentru rezolvarea defectiunilor in reteaua de access. Acest lucru include implementarea de solutii temporare;
• Se asigura ca toate interventiile de mentenanta preventiva planificate pe teren sunt executate la timp
o Exemplu de activitati: înlocuirea elementelor portabile, executarea de măsurători de testare, inspecție vizuală etc.
• Se asigura ca disponibilitatea retelei de access este tinuta la un nivel functional stabilit sau imbunatatit daca este necesar. Defectiunile si consecintele lor asupra retelei de access trebuie prevenite proactive;
• Responsabil sa asigure support pentru echipele operationale de teren ce lucreaza pentru instalarea unui serviciu de abonat (ex: instalarea sau upgrade-ul de CPE), reconfigurarea manuala a echipamentelor pe teren (CPE si NE);
• Implementeaza initiative pentru minimizarea deplasarilor echipelor pe teren si executarea de la distanta a activitatilor specifie pentru a minimiza costurile de operare a retelei;
• Are o contributie semnificativa la imbunatatirea proceselor operationale din punct de vedere al eficientei, calitatii si al satisfactiei clientilor;
• Detine din punct de vedere tehnic de management, responsabilitatea tuturor defectelor și Cereri de servicii in care echipa este implicata, pe întreg ciclul de viață;
• Pentru activitatile asignate, contribuie la implementarea unui mod de lucru standardizat si efficient, folosind procedure, unelte si indicatori de performanta adecvati;
• Asigura ca echipa are o abordare orientata catre indeplinirea asteptarilor clientilor si ca procesul de management al performantei se desfasoara la nivel optim;
• Colaboreaza cu alte echipe din departamentele relevante (CSPO, Inginerie, Operatiuni, IT) spre a contribui la cresterea veniturilor companiei si a satisfactiei clientilor;
• Notifica in avans asupra oricarei deviatii de la obiectivele de performanta, explicand cauzele si propune solutii corective;
• Pregateste analize relevante si coordoneaza monitorizarea indicatorilor operationali pentru care echipa este responsabila;
• Contribuie la proiecte de transformare;
• Identifica oportunitati de imbunatatire a activitatii si implementeaza masuri corective .


CERINTE

Studii:
• Diplomă de licență în Calculatoare, Informatică, Telecomunicații sau un domeniu relevant;

Experienta de lucru:
• Minim 2-3 ani de experienta in conducerea si dezvoltarea echipelor de suport back-office situate in locatii multiple;
• Experienta substanțială in analiza informațiilor, într-o organizație de complexitate similara;
• Experiența de prezentare a informațiilor complexe în scris și verbal

COMPETENTE SI ABILITATI:
• Cunoasterea retelelor de telecomunicatii
• Abilități excelente de organizare și comunicare
• Experiența inițiativelor de schimbare într-un mediu de servicii
• Cu experiență în Service Level Agreement, Valorile și indicatorii cheie de performanță(KPIs)
• Abilități de negociere necesare pentru a planifica și a conveni termene limită
• Atenție la detalii si eficient in lucrul cu cifrele
• Experienta în utilizarea suitei Microsoft de produse, inclusiv Access, Excel, PowerPoint, Word si Project. (Nivelul minim de avansat MS Excel)
• Coordonarea proiectelor
• Abilități de organizare, managementul timpului
• Flexibilitate
• Abilități interpersonale și de comunicare cu abilitatea de a comunica informații complexe
• Abilitatea de a rezolva probleme complexe prin analiza


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.