Stagiu de practica in Comercial

Telekom Romania Communications S.A.

12-12-2014 | EXPIRA LA 11-01-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Departamentul Comercial coordoneaza dezvoltarea si implementarea produselor si serviciilor dedicate clientilor persoane fizice, companiilor sau altor operatori, analizand activ piata de profil. In egala masura, asigura suport clientilor prin diferite canale (magazine, call-centere, etc.). Avem nevoie de colegi ambitiosi, talentati la negociere si hotarati sa-si depaseasca recordurile de fiecare data.


CERINTE

- Student sau masterand la o facultate de profil care sa aiba stagiul de practica obligatoriu prevazut in curricula scolara a anului universitar in curs;
- Pasionat de aplicatii mobile (piata, monetizare, categorii, trend-uri);
- Abilitati bune de comunicare si interrelationare cu diverse grupuri de persoane;
- Orientare catre client;
- Limba Engleza la nivel avansat;
- Cunoasterea la nivel avansat a pachetului MS Office;
- Dornic sa invete.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.