Speialist Dezvoltare Resurse Umane

AUCHAN ROMANIA

10-11-2015 | EXPIRA LA 10-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Daca esti o persoana pasionata de resurse umane si dezvoltare organizationala, iti plac provocarile si doresti sa-ti dezvolti o cariera de succes in domeniu, alaturi de o echipa puternica si plina de ambitii, te invitam sa ni te alaturi ! Rolul care completeaza echipa noastra de HR Auchan Romania este de Specialist Dezvoltare Resurse Umane, rol in cadrul caruia vei putea sa contribui la buna derulare a proceselor de Management al Performantei, Management al Talentului, Dezvoltarea competentelor, Management al Carierei pentru 11 000 de angajati.

Principalele responsabilitati care revin acestui rol se refera la:
-Suport operational si input pentru procesele de evaluare si dezvoltare la nivel de organizatie (magazine si servicii centrale)
-Inregistrarea si follow-up-ul datelor în aplicaţia de suport (Lumesse)
-Implicarea in procesele de recrutare, formare, evaluare, dezvoltare alături de echipa departamentului de Resurse Umane
-Implicarea ca evaluator in Centrele de Evaluare si Dezvoltare
-Implicarea ca trainer/formator pe programe de formare cu tematică legată de zona de dezvoltare a capitalului uman (feed-back constructiv, coaching, evaluare, tehnici de intervievare, formare, etc...)
-Implicarea cu idei, initiative si suport pentru diversele proiecte ale departamentului de Resurse Umane


CERINTE

Noul nostru coleg/noua noastra colega ar trebui sa aiba:
-Studii superioare absolvite (de preferat Psihologie, Sociologie, Studii Economice)
-Minim 2 ani experienta in domeniul Resurselor Umane, pe zona de evaluare, recrutare, dezvoltare, training, managementul performanţei, managementul talentului, consultanta resurse umane
-Cunoştinţe generale despre principii si bune practici privind principalele functiuni, procese si politici de management al resurselor umane (recrutare, evaluare, dezvoltare, motivare si retentie)
-Cunostinte despre metodologii şi instrumente de evaluare cu aplicabilitate în domeniul resurselor umane (de preferat)
-Cunostinte operare PC – MS Office nivel avansat
-Experienta ca trainer sau formator; certificarea ca trainer reprezinta un avantaj
-Cunostinte de limba franceza / engleza nivel mediu reprezinta un avantaj
-Permis auto categoria B (de preferat)
-Gandire logica si procesuala, ablitati excelente de comunicare, atitudine proactiva, orientare catre rezultat, autenticitate, curiozitate, simtul umorului, incredere in sine dublata de modestie, interese pentru diverse domenii de cunoastere si dorinta de auto-dezvoltare continua.

Daca te regasesti in descrierea de mai sus, asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa lucram impreuna!
Alaturi de noi vei avea ocazia sa te dezvolti profesional, sa inveti, sa contribui cu idei si initiative intr-un mediu care incurajeaza creativitatea, într-o atmosfera deschisa si pozitiva, alaturi de o echipa cu membri diferiti, suportivi si pasionati.


DESCRIEREA FIRMEI

Auchan este unul din lanturile comerciale cele mai importante la nivel mondial, cu magazine in 12 tari pe 3 continente si reunind mai mult de 210.000 de colaboratori. In cei peste 50 de ani de existenta, Auchan s-a dezvoltat continuu si a ramas fidel scopurilor si valorilor care au stat la baza crearii sale.

Daca iti doresti sa faci parte din echipa Auchan Romania, daca vrei sa lucrezi intr-un mediu civilizat si colegial, cu reale perspective de evolutie, te asteptam sa te alaturi echipei noastre.