Specialist vanzari la domiciliul clientului

UPC Romania

26-06-2012 | EXPIRA LA 26-07-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- promovarea serviciilor de televiziune, internet si telefonie la domiciliul potentialilor clienti;
- identificarea si atragerea noilor clienti prin vanzarea de servicii UPC la domiciliul acestora;
- identificarea noilor oportunitati de vanzare;
- realizarea in mod eficient a programului zilnic de vanzari;
- raportarea corecta, completa si la timp a activitatii desfasurate in teren;
- culegerea si raportarea informatiilor despre activitatea competitiei.


CERINTE

- are interes pentru vanzarea de servicii la domiciliul clientului;
- este motivat de castiguri bazate pe comision;
- este organizat si disciplinat;
- ii este usor sa interactioneze si sa comunice cu ceilalti;
- este perseverent si ambitios;
- este o persoana de incredere.


BENEFICII OFERITE

contract individual de munca;
- salariu fix motivant;
- posibilitatea de a castiga comisioane atractive din vanzari;
- formare si dezvoltare in vanzarea de servicii;
- lucru intr-o companie multinationala stabila;
- posibilitati de promovare.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)