Specialist Suport _ Retea Parteneri

Telekom Romania Communications S.A.

11-07-2016 | EXPIRA LA 10-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pozitia este pe perioada determinata, cu posibilitatea de trecere pe nedeterminata

SCOP: Indeplineste activitati de suport, in cadrul departamentului Retea Parteneri, legate de Partenerii Comerciali Germanos in vederea asigurarii desfasurarii optime a activitatii acestora din punct de vedere operational, in conformitate cu obiectivele si strategia de business a departamentului.

RESPONSABILITĂŢI:
• Intocmeste si trimite catre Partenerii Comerciali formularele de comanda, centralizeaza comenzile acestora (marfa si materiale promotionale) si le directioneaza catre structurile implicate in proces (Logistica, Financiar, Mercantizare) in vederea asigurarii stocurilor necesare pentru desfasurarea corespunzatoare a activitatii comerciale a partenerilor;
• Intocmeste si trimite catre Partenerii Comerciali formularele de comanda, centralizeaza comenzile acestora (marfa si materiale promotionale) si le directioneaza catre structurile implicate in proces (Logistica, Financiar, Mercantizare) in vederea asigurarii stocurilor necesare pentru desfasurarea corespunzatoare a activitatii comerciale a partenerilor;
• Colaboreaza cu Departamentul Hardware Management pentru a estima necesarul de produse;
• Pastreaza legatura cu Partenerii Comerciali pentru a se asigura ca acestia sunt informati asupra produselor, preturilor si serviciilor, asupra disponibilului de marfa si asupra modului de completare a formularelor de comanda;
• Asigura un flow informational corect catre Partenerii Comerciali in legatura cu comenzile lor de telefoane, cartele SIM, vouchere, materiale de merchandising;
• Pregateste si trimite catre Partenerii Comerciali buletinele informative si scrisorile circulare;
• Centralizeaza comenzile de materiale promotionale (pliante, pungi, postere, uniforme, etc.) primite de la parteneri in vederea inaintarii lor catre Biroul Mercantizare;
• Asigura distributia corespunzatoare catre magazine a materialeleor de mercantizare comandate de acestia;
• Transmite Partenerilor Comerciali informatiile cu privire la evenimentele si campaniile promotionale in derulare, in vederea alinierii activitatii acestora cu strategia de marketing a operatorului ;
• Dezvolta, impreuna cu Departamentul Marketing, materiale de publicitate (catalog) pentru magazine si urmareste livrarea acestora catre magazine;
• Colecteaza cererile/plangerile/reclamatiile partenerilor comerciali si face demersurile necesare in vederea rezolvarii lor eficiente;
• Este responsabil de actualizarea adecvata si continua a bazei de date a retelei de parteneri;
• Editeaza contracte comerciale, de distributie, cash – collection , de incarcare electronica si acte aditionale la aceste contracte, inregistreaza aceste contracte in aplicatia electronica interna de aprobare, urmareste semnarea fizica a acestora de catre Partenerii Comerciali, Manageri si Directori responsabili, tine evidenta contractelor incheiate cu partenerii comerciali;


CERINTE

• Studii medii.
• Minim 1 an in vanzari retail – distributie – customer care (experienta in telecomunicatii constituie un avantaj).
• Cunostinte despre produsele si serviciile postpaid si prepaid de telecomunicatii;
• Orientare catre client si rezultate;
• Capacitate prioritizare task-uri;
• Foarte bune abilitati de comunicare, persuasiune;
• Abilitati organizatorice;
• Spirit de echipa;
• Proactivitate;
• Bune cunostinte de Microsoft Office ( Excel , Word , Power Point ) , Microsoft Outlook
• Engleza- nivel mediu;
• Rezistenta la stres.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.