Specialist Suport - Directia Executiva Conformitate

Telekom Romania Communications S.A.

26-01-2015 | EXPIRA LA 25-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:Furnizează suport administrativ general presupunând colectarea, rezumarea şi analizarea de informaţii şi pregătirea de statistici, rapoarte şi prezentări pentru un departament sau grup de specialişti pentru a facilita activitatea acestora.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Efectueaza activităţi de secretariat presupunând dactilografiere, îndosariere, efectuarea pregătirilor necesare pentru întâlniri şi călătorii, etc. pentru a facilita comunicarea şi relaţiile în cadrul şi în afara departamentului;
•Preia mesajele şi asigură interfaţa de comunicare cu OTE/ DT în lipsa Directorului Executiv pentru Conformitate Romania ;
•Traduce materialele specifice;
•Organizează şi păstrează documente financiare şi/sau tehnice complexe şi/sau confidenţiale şi dacă este necesar caută informaţiile suplimentare solicitate, verificând completitudinea şi acurateţea acestora;
•Actualizează fişiere complexe folosind software adecvat, colectând, rezumând şi analizând date din diferite surse;
•Colectează şi consolidează date pentru a întocmi şi/sau actualiza statistici tehnice şi de afaceri pentru uz intern sau extern;
•Caută o mare varietate de informaţii solicitate, colectând şi prelucrând date şi statistici din diferite surse şi pregăteşte grafice şi tabele pentru prezentări sau includere în rapoarte;
•Pregăteşte rapoarte curente şi analizează tendinţe, colectând date dintr-o multitudine de surse din interiorul sau exteriorul organizatiei;
•Efectuează analize specifice la cererea managementului, urmând proceduri şi instrucţiuni bine stabilite, consolidând şi sintetizând informaţiile conform scopului analizei;
•Colectează rapoartele specifice activităţii de conformitate din toate zonele, inclusiv sesizările şi solicitările primite şi le prezintă directorului executiv pentru conformitate organizate pe categorii;
•Organizează şi gestionează aspectele ce ţin de administrarea instruirii angajaţilor cu privire la politicile şi procedurile de conformitate;Dacă regasesti multe aspecte comune cu profilul tau asteptam cu interes CV-ul .
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


CERINTE

Studii:
•Studii Superioare (preferabil studiile juridice sau economice).Experienţa în muncă:
•1 an experienţă relevantă.Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Cunoştinţe avansate de limba engleză (scris si vorbit); germana reprezinta un avantaj;
•Abilităţi avansate de lucru cu pachetul Ms Office (Word, Excel, PowerPoint, Lotus Notes);
•Corectitudine, onestitate, iniţiativă;
•Abilităţi de lucru în echipă;
•Abilităţi foarte bune de comunicare;
•Gândire analitică;
•Experienţă de lucru într-un mediu dinamic;
•Capacitatea de a lucra în condiţii de stres.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.