Specialist Suport Departament Logistica

Pro Solutions Agency S.R.L.

11-11-2014 | EXPIRA LA 11-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea companiei:
Clientul nostru este o prestigioasa companie din domeniul Telecomunicatii.

Resposabilitati:
- Planifica si efectueaza distributia echipamentelor/terminalelor catre clientii persoane fizice si juridice ai companiei
- Realizeaza toate activitatile necesare trimiterii prin curier a produselor/ serviciilor cu scopul de respecta angajamentele companiei fata de clienti
- Opereaza in sisteme IT specifice companiei, toate etapele necesare pentru alocarea serviciilor/produsulor conform cererilor clientilor
- Prioritizeaza cererile ce urmeaza a fi livrate in functie de criteriile stabilite;
- Grupeaza cererile pe o comanda de livrare si o trimite la echipa de pregatire de depozit;
- Verifica starea comenzii primita de la echipa de depozit si emite documentele de livrare (Aviz de Insotire a Marfii si eticheta coletului);
- Emite documentele clientilor Factura Fiscala/Contractele de Servicii/Produse si confirma finalizarea comenzii;
- Grupeaza documentele pe fiecare client si le preda echipei de depozit;
- Finalizeaza comenzile si emite borderoul necesar predarii coletelor catre firma de curierat;
- Storneaza comenzile clientilor, atunci cand aceaste sunt returnate;
- Primeste si analizeaza solicitarile primite din partea canalelelor de vanzari cu privire la statusul cererilor aflate in sisteme informatice si asigura suport acestora in vederea finalizarii livrarilor in timpul promis clientilor.
- Rezolva reclamatiile venite de la clientii interni in legatura cu activitatea prestata de firma de curierat si trimite raspuns solicitantilor;
- Tine legatura cu firma de curierat pentru rezolvarea reclamatiilor;
- Verifica facturile emise de firma de curierat si intocmeste documentatia necesara pentru plata;
- Monitorizeaza indeplinirea criteriilor de performanta impuse firmei de curierat si sesizeaza catre superiorul direct eventualele nereguli;
- Intocmeste rapoarte privind activitatile specifice;
- Participa la inventarierea bunurilor (stocuri, mijloace fixe, obiecte de inventar) atunci cand este nevoie;


CERINTE

- Studii medii/superioare, de preferat cu profil economic
- Experienta de minim 3 intr-un post cu activitate comercial (Call Center, Suport Vanzari, Relatii Clienti) constituie un avantaj important;
- Operare CRM (Hercules – Fusion), facturare (Charisma);
- Cunostinte operare IT (Windows, Office);
- Orientare catre client, spirit de echipa;
- Corectitudine, onestitate, initiativa, respect;
- Rezistenta la stress;
- Atentie la detalii;
- Bune abilitati de planificare si organizare;


BENEFICII OFERITE

- Oferta salariala motivanta
- Bonuri de masa
- Transport asigurat
- Conditii legale de munca, salariu lunar garantat, dotare corespunzatoare;
- Posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala continua

Daca sunteti interesat de aceasta pozitie, va rugam sa transmiteti CV-ul pe email la adresa: cariera@prosolutionsagency. Va rugam sa mentionati pozitia la care aplicati.


DESCRIEREA FIRMEI

Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!

Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal

Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.

Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar

In situatia in care din diverse motive cum ar fi:

activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a

societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite

In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal

Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:

Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;