Specialist Suport Controlul Stocurilor si Vanzari din Logistica

Telekom Romania Communications S.A.

13-11-2015 | EXPIRA LA 13-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Aplica strategia de planificare a stocurilor, ofera suport beneficiarilor din divizie si din companie, participa la inventarierile si controalele decise de seful de Compartiment, pregateste situatiile si rapoartele solicitate de beneficiari si de seful de Compartiment.Coordoneaza stocurile de materiale inutile , deseuri a activitatilor de dezafectare MF si valorificare a materialelor rezulatte

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

• Aplica strategia de planificare a stocurilor asa cum i-a fost solicitata de Seful de Compartiment, raporteaza cazurile de beneficiari nemultumiti de strategia existenta si cauzele nemultumirii lor, raporteaza exceptiile si cine le-a autorizat, daca este cazul
• Ofera suport beneficiarilor din divizie si din companie, raspunde in cel mai scurt timp solicitarilor primite atat telefonic cit si pe e-mail de la beneficiarii interni si externi, raporteaza sefului de Compartiment orice cerere care nu poate fi onorata in 24h;
• Participa la inventarierile si controalele decise de seful de Compartiment atat in Bucuresti cat si in regiuni, raporteaza situatia gasita in teren si o reconciliaza cu situatia din sistem/sisteme, impreuna cu explicatiile primite de la beneficiari;
• Pregateste situatiile si rapoartele solicitate de beneficiari si de seful de Compartiment; analizeaza comenzile in asteptare , bugetele, stocurile, PR-urile etc.
• Asigura secretariatul operatiunilor de valorificare active: pregateste documentatia de vanzare a activelor, corespondenta cu potentialii parteneri;
• Intocmeste documentele financiare de export si sau vanzari interne (facturi) si le transmite la cumparatori;
• Asigura derularea contractelor de vanzare active si intocmeste raportari specifice;
• Urmareste incasarea facturilor emise si informeaza depozitele despre plata;
• Face punctaje periodice cu Compartimentul Debitori Creditori si cu partenerii contractuali;
• Corespondeaza cu Diviziile Responsabile privind disponibilitatea materialelor ce urmeza a se valorifica;
• Colecteaza informatii din Centrele de Logistica privind starea materialelor ce urmeaza a se valorifica;
• Intocmeste rapoarte si informari privind situatia valorificarii activelor; raspunde de corectiudinea situatiilor prezentate si de incadrarea in termenul de raportare;


CERINTE

Studii:

• Studii superioare (economice sau IT).

Experienţă în muncă:

• Experienta in IT sau Financiar minim 2 ani; experienta cu produsele, procesele si procedurile Telekom constituie un avantaj

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

• Cunostinte de raportare;
• Atentie la detalii si capacitate de sinteza;
• Abilitati de comunicare si inter-relationare bune;
• Adaptabilitate si viteza de operare;
• Lucru individual si in echipa;
• Orientare spre rezultate;
• Cunostinte de limba engleza nivel mediu;
• Cunostinte Microsoft Office in special Excel.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.