Specialist Solutii Tehnice Pre-Sales

Telekom Romania Communications S.A.

12-05-2015 | EXPIRA LA 11-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre : Supervisor Pre-Vanzare Regionala

SCOP: Se ocupa cu proiectarea solutiilor ICT servere, solutii IT complexe si echipamente de stocare la nivel regional si maparea cerintelor de business cu cerintele tehnice ale sistemelor pentru a putea livra solutii complete clientilor.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Participa impreuna cu reprezentantul de vanzari din Divizia Vanzari Corporate Romania in cadrul procesului de analiza si (re)proiectare a solutiilor pentru clientii corporate;
• Elaboreaza documentul detaliat al proiectarii functionale a solutiilor care sa se potriveasca cu cerintele clientilor;
• Implementeaza si completeaza configurarea registrului de lucru;
• Colaboreaza cu echipele de expertiza tehnica din cadrul Directiei Executive Tehnologie si Informatie Romania pentru a elabora solutiile de ICT si specificatiile tehnice ale subsistemelor/ echipamentelor;
• Participa/conduce, atunci cand este necesar, intalnirile de proiect cu clientii;
• Colaboreaza cu echipa din cadrul structurii Managementul Licitatiilor Romania pentru a elabora raspunsuri detaliate privind specificatiile tehnice pentru licitatiile in care compania este implicata;
• Se implica in activitatile de pre-vanzare pentru a se asigura ca solutiile propuse sunt realizabile;
• Sprijina echipele de vanzari in proiectele de ICT prin elaborarea si analiza resurselor implicate, planificarea si definirea solutiilor implementate la client odata cu monitorizarea rezultatelor asteptate;
• Ofera expertiza tehnica pe parcursul procesului de pre-vanzare si contractare astfel incat sa asigure calitatea solutiilor dezvoltate in momentul livrarii acestora.


CERINTE

• Studii superioare in domeniul ingineriei;
• Certificari de la furnizori pe diferite tehnologii de servere si echipamente de stocare (HP Advanced Sales Certified - Cloud, Converged Systems and Services).
• Minim 3 ani de experienta in proiectarea, dezvoltarea si executia solutiilor standard ICT;
• Experienta relevanta in gestionarea relatiilor cu clientii.
• Cunostinte vanzari tehnice – nivel avansat;
• Cunostinte de tehnologii IP – nivel avansat;
• Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor si a echipamentelor IT;
• Excelente abilitati de prezentare;
• Excelente abilitati de comunicare;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Limba engleza - nivel mediu.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.