Specialist servicii clienti Save Desk (Part Time)

ROMTELECOM

15-09-2014 | EXPIRA LA 15-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii încheiat cu ROMTELECOM, respectând procedurile de lucru în vigoare;
Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea reţinerii clienţilor, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT;
Contactează clienţii care solicită rezilierea contractului de servicii în termenul prevazut în instrucţiunile de lucru;
Identifică motivul solicitării de reziliere. Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii în reţea şi pentru a servi atât în interesul clienţilor cât şi al companiei. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Romtelecom;
Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului;
Promovează produsele şi serviciile Romtelecom în toate apelurile eligibile;
Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor;
Aplică şi respectă valorile Romtelecom;


CERINTE

Educatie
Studii medii/superioare.
Experienta
Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj.
Cunostinte PC
MS Office
Competente / Abilitati
Abilităţi de negociere şi vânzare,
Abilităţi de comunicare,
Abilităţi de ascultare,
Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă,
Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă,
Autocontrol,
Stabilitate emoţională,
Capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată,
Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru
Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Romtelecom


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...