Specialist retentie

UPC Romania S.A.

17-03-2011 | EXPIRA LA 16-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- specialistul va actiona telefonic, prin preluarea apelurilor de la (inbound) sau prin generarea de apeluri catre (outbound) clientii care intentioneaza sa renunte la unul sau mai multe servicii UPC;
- dezvolta proactiv relatia cu clientul prin intelegerea si raspunsul adecvat la solicitarile clientului (intern si/sau extern);
- anticipeaza si ofera solutii optime nevoilor clientilor;
- pune pe primul loc satisfactia clientului;
- lucreaza cu baze de date si aplicatii de management a relatiei cu clientul;
- lucreaza in ture, inclusiv sambata si duminica;
- la nevoie, este disponibil sa efectueze ore suplimentare.


CERINTE

- abilitati foarte bune de comunicare si interactiune cu clientii;
- etica si integritate;
- orientare catre clienti si catre atingerea obiectivelor;
- abilitati bune de negociere si de gestionare a situatiilor dificile/conflictuale;
- nivel bun al limbii engleze scrise si vorbite;
- abilitati bune de operare PC.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.