Specialist Recrutare

ROMTELECOM

01-09-2014 | EXPIRA LA 01-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

*Pozitia este pe perioada determinata 6 luni cu posibilitate de prelungire.

lanifica, organizeaza si coordoneaza implementarea proceselor si proiectelor de recrutare si selectie end-to-end (inclusiv recrutarea de masă), folosind diferite strategii si surse, pentru a atrage cu succes talentele potrivite la nivelul calitate stabilit si într-un interval de timp definit, aplicand Procedura de Recrutare în vigoare.

Responsabilitati:
Responsabil(a) pentru toate activitatile din cadrul procesului si a proiectelor de recrutare si selectie de la definirea profilului candidatului, identificarea si punerea în aplicare a strategiilor si canalelor adecvate de recrutare, administrarea aplicatiilor candidatilor, intervievarea si selectarea candidatilor, prezentarea candidatilor si a rapoartelor acestora catre Managerul Angajator respectand standardele ridicate de calitate, activitati de follow-up cu acestia, briefing-ul și debriefing-ul candidatilor inainte si după interviuri, inclusiv activitatile de raportare si urmărire a proiectelor folosind baze de date si instrumente specifice;
Schiteaza si agreaza profilul candidatului si anuntul de recrutare cu Managerul Angajator si Managerul de Resurse Umane Romania alocat (BP) – (pentru pozitii managerial) pe baza Fisei Postului si a competentelor cerute;
Asigura suport Managerului Angajator in definirea competentelor cerute pentru o pozitie;
Dezvolta si recomanda strategiile de recrutare necesare pentru o cautare de succes: identifica sursele posibile de candidati si canalele de recrutare si publica anuntul pe canalele agreate;
Primeste si stocheaza toate aplicatiile candidatilor in aplicatiile IT specifice;
Monitorizeaza si arhiveaza aplicatiile candidatilor selectati in cadrul procesului de recrutare si selectie in folderul de proiect alocat;
In cazul recrutarii externe, consulta toate bazele de date disponibile cu candidati interni sau externi pentru a identifica si alti candidati cu un profil asemanator;
Actualizeaza raportul de recrutare in formatul agreat pentru fiecare stadiu al procesului de recrutare si selectie pentru toate proiectele in derulare;
Pregateste si coordoneaza administrarea testelor agreate (acolo unde este cazul) in cadrul procesului de recxrutare si selectie;
Contacteaza candidatii interni si/sau externi selectati pentru pozitiile disponibile si programeaza interviuri telefonice/interviuri/teste;
Intervieveaza candidatii selectati si actualizeaza baza de date in folderul alocat pentru proiect, sintetizand concluziile din cadrul interviului si realizeaza raporatele de candidati;
Pregateste si actualizeaza raportul procesului pentru toate proiectele in derulare si il trimite sapatamanal BP-ului si Managerului Angajator;
Realizeaza lista scurta dupa finalizarea interviurilor cu candidatii;
Verifica referintele candidatilor, dupa informarea prealabila si obtinerea consimtamantului acestora;
Trimite Managerului Angajatori lista scurta, raportul procesului, CV-urile candidatilor, raportul fiecarui candidat si ghidul de interviu recomandat;
Programeaza interviurile finale dupa ce a agreat acest lucru cu Managrul Angajator si informeaza BP-ul;
Poate asista Managerul Angajator la interviurile finale, la cerere;
Asista Managerul Angajator in luarea deciziei de angajare, cerand feedback pentru fiecare candidat;
Verifica situatia de potential conflict de interese si ii da candidatului sa completeze Declaratia de conflict de interese imediat dupa interviul final;
Pe baza comunicarii scrise a Managerului Angajator asupra deciziei finale a candidatului selectat, cere oferta de angajare de la Specialistul Compensatii si Beneficii;
Prezinta oferta de angajare candidatului;
Trimte scrisori de refuz/feedback tuturor candidatilor implicati in procesul de selectie.


CERINTE

Studii:
Studii Universitare
Studii post-universitare / master in domeniul resurselor umane constituie un avantaj

Experienţa în muncă:
Cel putin 2 ani de experienta in recrutare in companii mari/medii corporatiste

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Cunoasterea si intelegerea proceselor de resurse umane in general si a procesului de recrutare si selectie in particular
Cunoasterea metodologiilor de evaluare
Experienta in participarea ca evaluator in Centrele de Evaluare (diverse metodologii) este considerata un avantaj
Excelente abilitati de comunicare (scris, vorbit) si de structurare a mesajelor
Cunostinte de limba engleza: scris – foarte bine, vorbit – foarte bine;
Cunostinte avansate de Microsoft Office.
Vorbeste si scrie in mod clar, persuasiv si informativ
Are bune cunostinte privind tehnicile si resursele folosite in recrutare (interviuri, industry mapping)
Abilitatea de a compune si posta anunturi de recrutare efective in diverse medii
Cunostinte legate de procesele de recrutare de pe web si a celor mai bune practici de recrutare (inclusiv a mediilor de socializare)
Abilitatea de a gestiona simultan proiecte multiple inclusive de recrutare de masa
Excelente abilitati de planificare si organizare
Orientare catre detalii si excelenta in implementare
Orientare catre rezultate
Abilitati de prezentare si facilitare
Rezistenta la stress, efort sustinut si capacitatea de a lucra peste program.
*Numai candidatii selectati vor fi contactati.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...