Specialist piese de schimb si accesorii

ABC Human Capital

18-01-2017 | EXPIRA LA 17-02-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigura gestionarea politicii comerciale si activitatile de marketing si monitorizare a aprovizionarii pentru produsele din portofoliu atat din punct de vedere al stocului cat si al vanzarii
• Are ca obiectiv principal realizarea cifrei de afaceri si a profitului din vanzari pe gama de produse alocata
• Indruma activitatea colegilor din departamentele vanzari si marketing pentru realizarea obiectivelor asumate
1. Bugetare
- Concepe (impreuna cu Managerul de Vanzari si Marketing), implementeaza si gestioneaza programul national de promovare al gamei de produse desemnate, incluzand urmatoarele elemente:
- selectarea gamei de produse
- stabilirea obiectivelor
- elaborarea planului de vanzari
- stabilirea politicii de preturi
- stabilirea conditiilor comerciale acordate dealerilor
- identificarea resurselor necesare (suport marketing, training, stocuri, proceduri interne, etc.)
2. Marketing
• Propune strategia de marketing pe termen scurt, mediu si lung pentru gama de produse alocata
• Urmareste respectarea strategiei de marketing aprobate
• Gestioneaza corect si eficace brand equity-ul companiei
• Coordoneaza si urmareste implementarea politicilor de marketing conform planului de marketing aprobat (produse, pret, distributie si promovare) si atingerea ROI (return on investment) pentru investitiile de marketing
3. Vanzari
• Propune spre aprobarea conducerii companiei si implementeaza actiunile necesare pentru realizarea forecast-ului anual de vanzari
• Propune conducerii companiei actiuni menite sa creasca gradul de implicare al membrilor echipei de vanzari
• Coordoneaza pe gama sa de produse, supravegheaza si sustine activitatea echipei de vanzari
• Sustine echipa de vanzari si marketing pentru a creste penetrarea pietei, distributia numerica si ponderata, si valoarea portofoliului de client
• Verifica constant diferentele ce pot aparea intre planul de vanzari prognozat si cel realizat, informeaza managementul cu privire la aparitia unor discrepante majore sau de posibila aparitie a unor discrepante majore in perioada imediat urmatoare (minim 3 luni) si propune masuri corective sau corectii ale planului de vanzari.
• Viziteaza periodic reteaua de dealeri si se ocupa direct de promovarea gamei de produse desemnate.
• Pastreaza constant legatura si viziteaza pe cei mai importanti dealeri ai articolelor din programul gestionat
• Cauta continuu posibilitati pentru extinderea retelei de distributie
• Acorda suport de specialitate atat colegilor cat si clientilor
4. Raportare
5. Aprovizionare/Logistica


CERINTE

• Studii superioare
• Cunostiinte:
- Operare PC nivel avansat: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
- Internet (motoare de cautare)
- Limba engleza nivel avansat
• Experienta: - minim 2 ani pe o pozitie similara
• Carnet de conducere: - Categoria B
• Disponibilitate pentru deplasari: minim 50% din timpul de lucru
• Cunostiinte avansate de marketing, vanzari si aprovizionare
• Abilitati reale de planificare si organizare
• Cunoasterea pietei de profil este un avantaj
• Personalitate energica
• Competente:
- Economica: calculatie preturi
- Comerciala: analiza contract, clauze comerciale
- Marketing: prospectare piata (concurenta, distribuitori, consumatori), mix de marketing
- Comunicare: corespondenta de afaceri (furnizori, clienti, consumatori, etc)
- Aprovizionare: monitorizarea stocurilor, urmarirea livrarilor
A. Abilitati:
- Comunicare, interrelationare
- Rezolvare de probleme, initiativa
- Gandire proactiva
- Orientare catre client
- Cooperare/munca in echipa
- Adaptabilitate
- Capacitate de analiza si sinteza
- Gandire tehnica, capacitate de memorare rapida
- Managementul timpul, rezistenta la stres
Puteti trimite aplicatiile direct pe adresa: elena.gorea@abchumancapital.ro


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant, masina full time, mediu de lucru profesionist.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/