Specialist Online - Vanzari si Suport Online

Telekom Romania Communications S.A.

18-01-2016 | EXPIRA LA 17-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:

Implementeaza strategia de vanzare si suport online pentru canalele online aferente serviciilor de fix si mobil. Contribuie la cresterea gradului de utilizare a canalelor core Business (telekom.ro, etc), si dezvolta proiecte speciale aferente departamnetului e-business, menite sa contribuie la realizarea planului de afaceri.

RESPONSABILITĂTI PRINCIPALE:

Mentine standardele înalte în toate activitătile de vânzare online, monitorizand activitătile zilnice de vânzări;
Contribuie cu solutii la problemele identificate care decurg din activitătilele online zilnice, precum și cu solutii la problemele clientilor, in conformitate cu politicile companiei;
Participa la realizarea obiectivelor stabilite de venit, formuland si implementand propuneri pentru atingerea obiectivelor de vânzări online;
Se implica in coordonarea activitatilor de vânzăre și de marketing online împreună cu departamentele relevante, precum: comunicare de marketing, marketing de produs, logistica, relatii clienti, financiar, etc;
Asigura punerea în aplicare a procedurilor financiare necesare pentru finalizarea unui proces optim de vânzari online;
Monitorizeaza feedbackul utilizatorilor si ia masuri pentru a se asigura ca serviciile online corespund asteptarilor clientilor
Coordoneaza dezvoltarea unor noi functionalitati de self service prin intermediul canalelor de suport digitale
Gestioneaza activitatile de marketing online pe canale digitale;
Dezvoltarea gradului de utilizare a site-urilor, în colaborare cu echipa de dezvoltare;
Executa activitati de analiză si monitorizare a activitatilor online/web;
Monitorizeaza tendintele pietei și inovatiile din piata de publicitate on-line si mass - media și implementează cele mai bune și mai eficiente metode care optimizele veniturile aferente canalelor online;
Pregătește rapoarte cantitative si calitative asupra activitatilor online pentru echipa de management;
Pregateste rapoarte de vânzări și prognoze solicitate de management, monitorizand și raportand vânzările/ rezultatul serviciilor;
Informeaza superiorul direct asupra activitătilor desfășurate și rezultatele obtinute, provocările care apar, precum și actiunile corective propuse, împreună cu activitătile planificate.


CERINTE

Studii:

Studii superioare (Marketing/Administrarea Afacerii constituie avantaj)

Experienta în muncă:

Experienta similara anterioara sau minimum 3 ani experienta in vanzari telecom sau marketing retail

Cunoştinte, Aptitudini & Abilităti:


Cunostinte de acces CMS Website / experienta utilizatorului
Cunostinte de Google Analytics
Cunostinte de dezvoltare/scriere continut web
Abilitatea de a conduce campanii în scopul de a spori în mod semnificativ dezvoltarea afacerii
Abilitati de implementare și măsurarea campanii de e-mail
Capacitatea de a executa activitati de segmentare a consumatorilor și de a coordona agentiile externe
Cunoștintele despre piata și produsele din domeniul telecomunicatiilor
Cunoașterea principiilor și procedurile de operare și întretinere
Cunoștinte excelente de Microsoft Office, Excel, Power Point
Organizare, proactivitate și multi-tasking
Capacitatea de a organiza și planifica activitătile și resursele;
Capacitatea foarte bună de a gestiona sarcini complexe
Bune abilitati analitice și de planificare
Spirit de echipa, creativitate, auto-motivare
Gândire analitică și orientare catre rezultate
Excelente abilitati de comunicare și abilităti interpersonale
Abilitatea de a lucra sub presiune pentru a respecta termenele
Initiativă și entuziasm fată de clienti
Limba engleza nivel avansat este obligatorie


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.