Specialist Online eMarketing

Telekom Romania Communications S.A.

22-01-2016 | EXPIRA LA 21-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:

Executa activitati de actualizare continut si marketing pentru canalele online aferente serviciilor de fix si mobil. Contribuie la cresterea gradului de utilizare a Telekom.ro si dezvolta proiecte speciale aferente e-business, menite sa contribuie la realizarea planului de afaceri.

RESPONSABILITĂTI PRINCIPALE:


Contribuie cu solutii la problemele identificate care decurg din activitătilele online zilnice, precum și cu solutii la problemele clientilor, in conformitate cu politicile companiei;
Participa la realizarea obiectivelor stabilite de venit, formuland si implementand propuneri pentru atingerea obiectivelor de vânzări online;
Se implica in coordonarea activitatilor de vânzare și de marketing online împreună cu departamentele relevante, precum: comunicare de marketing, marketing de produs, logistica, relatii clienti, financiar, etc;
Asigura punerea în aplicare a procedurilor financiare necesare pentru finalizarea unui proces optim de vânzari online;
Actualizeaza continutul site-ului telekom.ro si al celorlalte domenii web asociate si se asigura ca Telekom ofera un continut relevant, actual si corespunzator nevoilor utilizatorilor;
Actioneaza ca punct de contact cu departamentele de Produs, Comunicare etc. si raspunde solicitarilor de dezvoltare continut venite din interiorul sau exteriorul companiei;
Prioritizeaza solicitarile primite si se asigura ca toate sunt implementate in termenele agreate cu clientii interni/externi;
Coordoneaza si gestioneaza relatia cu agentiile de creatie si media implicate in derularea campaniilor si proiectelor speciale;
Elaboreaza briefurile de campanie si se asigura ca sunt trimise catre agentii in timp util, participa la intalnirile periodice cu agentiile, urmareste statusul activitatilor realoizate de catre agentii, urmareste si se asigura de corectitudinea costurilor cu agentiile, raportat la volumul de activitati pe care acestea le realizeaza;
Colaboreaza cu agentia de media si recomanda mixul optim de comunicare pe agentiile digitale. Se implica in optimizarea continua a comunicarii digitale astfel incat obiectivele sa fie atinse cu un cost minim si/sau depasite;
Coordoneaza campaniile de marketing direct digital, dezvolta si executa strategia de eMail Marketing a companiei;
Colaboreaza cu departamentul de Relatii Publice din cadrul Telekom pentru a asigura comunicarea activitatilor initiate departamentul pe retele sociale ale Telekom Romania;
Mentine relatia cu echipa de dezvoltare pentru implementarea campaniilor si flow-urilor de vanzare;
Se preocupa permanent pentru a fi la curent cu tendintele in ceea ce priveste comunicarea in mediul online, participa la traininguri si workshopuri de comunicare online;
Este responsabil de campaniile online pentru ca acestea sa fie compatibile/aliniate cu alte activităti de marketing offline;
Executa activitati de analiză si monitorizare a activitatilor online/web;
Dezvolta și implementeaza campanii de tipul “direct mail” si campanii de marketing online;
Monitorizeaza tendintele pietei și inovatiile din piata de publicitate on-line si mass - media și implementează cele mai bune și mai eficiente metode care optimizeaza veniturile aferente canalelor online;
Intocmeste rapoarte periodice cu privire la campaniile derulate, atat din punct de vedere cantitativ, cat si din punct de vedere al rezultatelor obtinute si propune solutii de imbunatatire ;
Colaboreaza si comunica superiorului direct activitatile pe care le desfasoara, propune solutii, solicita sprijin in luarea deciziilor in situatii care ii depasesc atributiile postului.


CERINTE

Studii:

Studii superioare (Marketing/Administrarea Afacerii constituie avantaj)

Experienta în muncă:

Experienta similara anterioara sau minimum 3 ani experienta in vanzari telecom sau marketing retail

Cunoştinte, Aptitudini & Abilităti:

Cunostinte de acces CMS Website / experiența utilizatorului
Cunostinte de Google Analytics
Cunostinte de dezvoltare/scriere conținut web
Abilitatea de a conduce campanii în scopul de a spori în mod semnificativ dezvoltarea afacerii
Abilitati de implementare și măsurarea campanii de e-mail
Cunostinte despre planificare si implementare campanii media
Capacitatea de a executa activitati de segmentare a consumatorilor și de a coordona agențiile externe
Cunoștințele despre piața și produsele din domeniul telecomunicațiilor
Cunoașterea principiilor și procedurile de operare și întreținere
Cunoștințe excelente de Microsoft Office, Excel, Power Point
Organizare, proactivitate și multi-tasking
Capacitatea de a organiza și planifica activitățile și resursele
Capacitatea foarte bună de a gestiona sarcini complexe
Bune abilitati analitice și de planificare
Spirit de echipa, creativitate, auto-motivare
Gândire analitică și orientare catre rezultate
Excelente abilitati de comunicare și abilități interpersonale
Abilitatea de a lucra sub presiune pentru a respecta termenele
Inițiativă și entuziasm față de clienti
Limba engleza nivel avansat este obligatorie.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.