SPECIALIST MARKETING / TRADE MARKETING - companie de top pe piata produselor parafarmaceutice

ABC Human Capital

06-06-2013 | EXPIRA LA 06-07-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- defineste linia strategica a brand-urilor de care raspunde in conformitate cu strategia companiei
- dezvolta si implementeaza planul de marketing pentru brand-urile alocate
- organizeaza, coordoneaza si evalueaza campaniile de promovare
- gestioneaza relatia pe parte de marketing/ promovare/ dezvoltare cu clientii cheie (lanturi de farmacii, distribuitori etc.) care i-au fost alocati impreuna cu omologul din echipa de vanzari
- propune, negociaza si implementeaza planul de actiuni de marketing la clientii cheie alocati
- propune activitatile promotionale viitoare pentru dezvoltarea brandurilor si a clientilor de care raspunde
- monitorizeaza si analizeaza competitia si propune actiuni pentru oportunitatile/ riscurile identificate
- actualizeaza si dezvolta continutul online pentru brandurile alocate
- gestioneaza relatia cu furnizorii de materiale promotionale
- colaboreaza strans cu departamentele de vanzari, medical, relatii cu clientii si logistica, precum si cu departamentul de marketing international al companiei mama
- desfasoara diferite proiecte in functie de planurile de dezvoltare ale companiei.


CERINTE

- studii superioare (stiinte economice/ marketing)
- experienta de minim 3 ani in marketing/ trade marketing (cunostinte concepte de piata si instrumente de marketing; responsabilitati in zona de relationare cu clientii/ implementare a unor actiuni de marketing la client)
- capacitati analitice si organizatorice
- abilitati de comunicare, negociere si capacitate de solutionare a problemelor
- spirit de initiativa, gestionarea unor activitati/ proiecte intr-un mod independent
- se integreaza usor si poate lucra in echipa (team player)
- expunerea intr-o companie internationala constituie un avantaj
- fluenta (oral si in scris) in limba engleza obligatorie
- cunostinte solide operare PC (MS Office, Internet).


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!