Specialist Eficienta Vanzari SME Bucuresti

Telekom Romania Communications S.A.

01-04-2015 | EXPIRA LA 01-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Participa la dezvoltarea si implementarea instrumentelor unitare si directiilor necesare pentru atingerea obiectivelor de business din strategia de vanzari. Monitorizeaza si analizeaza cantitativ si calitativ activitatea de vanzare din cadrul echipelor de vanzari si planifica, impreuna cu Supervisorii echipelor de vanzari, strategia de abordare a portofoliilor si planul de lucru pentru atingerea obiectivelor departamentului de vanzari. Monitorizeaza, analizeaza si da feedback privind practicile echipelor de vanzari, avand ca scop optimizarea activitatilor si actiunilor la nivelul Supervisorilor si al echipelor de vanzari.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
◦Participa la evaluarea, dezvoltarea si monitorizarea implementarii strategiei de vanzari, impreuna cu supervisorii echipelor de vanzare in segementele de clienti alocate.
◦Asigura sustenabilitatea programului Sales Force Efficiency prin monitorizarea si imbunatatirea continua in implementarea activitatilor precum: morning huddle, go&see, feedback & coaching, sesiuni One 2 One, sedintele saptamanale ale echipelor de vanzari.
◦Monitorizeaza, analizeaza si prezinta concluziile privind activitatile de rutina precum: morning huddle, go&see, Feedback & coaching, One 2 One sessions, sedintele saptamanale ale echipelor de vanzari.
◦Se asigura de abordarea unitara si asigura buna implementare a strategiei de contactare si a gestionarii portofoliilor de clienti, monitorizeaza respectarea lor, analizeaza, evalueaza, prezinta si raporteaza concluziile la nivelul Supervisorilor, Managerilor Regionali ai echipelor de vanzari, precum si sefilor ierarhici superiori.
◦Se asigura de implementarea si abordarea unitara a programului Sales Force Efficency;
◦Ofera asistenta si consultanta in ceea ce priveste activitatile de vanzare si activitatile rutine de vanzare supervisorului echipei de vanzari.


CERINTE

Studii:
◦Studii superioare - universitare sau masterat in domeniile: comunicare, marketing, economie, tehnic, management de proiect.

Experienţa în muncă:
◦Experienţă minim 2 ani în domeniul vanzarilor. Experienta de training & coaching de minim 6 luni.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Orientare spre rezultate;
◦Proactiv;
◦Abilităţi de ascultare;
◦Adaptabilitate;
◦Automotivare;
◦Lucru individual şi în echipă;
◦Loialitate;
◦Creativitate;
◦Iniţiativă;
◦Tehnici de vânzare;
◦Bune abilităţi de comunicare;
◦Cunoştinţe de limba engleză;
◦Bune cunoştinţe de operare PC; Microsoft Office;
◦Abilitati de training;
◦Abilitati de coaching;
◦Buna intelegere a indicatorilor economici;
◦Bune abilitati de gestionare a schimbarii;
◦Orientare catre client;
◦Buna intelegere a mediului de business;
◦Minime cunostinte tehnice despre serviciile si produsele companiei;
◦Bune abilitati de analiza si sinteza;
◦Disponibilitate de a călători.
◦Permis de conducere categoria B (fără incidente).


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.