Specialist de proiect _Customer Experience B2B

Telekom Romania Communications S.A.

17-03-2016 | EXPIRA LA 16-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Ajuta in design-ul si livrarea de servicii de telecomunicatii superioare pentru clientii de business. Dezvolta/Imbunatateste experienta clientilor de business, existenti si noi, cu Telekom. Contribuie la imbunatatirea proceselor de livrare a serviciilor Telekom.

RESPONSABILITATI :
• Furnizeaza suport in special in managementul proiectelor de dezvoltare a experientei clientului de business Telekom Romania cum ar fi documente de cerinte de proiect, analize cantitative, rapoarte status proiect, raportare pe proiectele incluse in programele de customer experience;
• Participa la/modereaza ateliere de modelare a drumului clientului E2E (end-to-end) cu scopul identificarii punctelor de interactiune cu clientul unde experienta livrata nu este conform asteptarilor acestora;
• Identifica si propune solutii de rezolvare a problemelor aparute in livrarea serviciilor catre clientii de business;
• Analizeaza si identifica cauzele problemelor aparute in diversele puncte de interactiune a clientului de business cu Telekom Romania;
• Asista in modelarea de/modeleaza procese noi de livrare a serviciilor catre clientii de business cu scopul de a documenta modul curent in care se deruleaza anumite activitati si in cazul unor schimbari, pentru a documenta modul in care se vor desfasura acestea in viitor;
• Participa in intalniri cu reprezentanti ai clientului de business;
• Dezvolta documente de buna practica reprezentand proceduri de lucru pentru echipele Telekom ce interactioneaza cu clientii de business;
• Furnizeaza solutii pentru probleme specifice intampinate de clienti de business si participa in implementarea lor efectiva;


CERINTE

Studii:
• Studii universitare, preferabil economice;

Experienta în munca:
• 3 ani de experienta intr-un rol de servicii/suport clienti, preferabil telecom;
• Experienta in modelarea de procese de business;
• Experienta in management de proiecte.

Cunoştinte, Aptitudini & Abilitati:

• Abilitati foarte bune de comunicare si de rezolvare a problemelor;
• Excelente abilitati de comunicare crosfunctionala;
• Abilitati superioare de analiza si rezolvare a problemelor;
• Abilitati de prezentare si negociere;
• Orientare puternica catre client, spirit de echipa, empatie;
• Cunoasterea avansata a limbii engleze;
• Cunostinte bune de PowerPoint, Excel;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.