Specialist de Proiect (cadastru)

Telekom Romania Communications S.A.

26-10-2016 | EXPIRA LA 25-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:

Acorda suport de specialitate din punct de vedere al situatiei cadastrale pentru terenurile şi clădirile companiei cu privire la portofoliul operational (proprietate si inchiriat/concesionat) al companiei si al entitatilor afiliate; realizeaza statistici, rapoarte şi prezentări pentru departament sau pentru celelalte structuri din cadrul organizaţiei cu scopul de a facilita activitatea acestora.





RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
-Întocmeşte rapoarte şi informări privind situaţia realizării documentaţiilor tehnice cadastrale pentru intabularea proprietăţilor companiei (înscrierea în Cartea Funciară);
-Acordă suport de specialitate şi monitorizeaza întocmirea documentaţiilor tehnice cadastrale pentru clădirile şi terenurile din proprietatea companiei, în vederea înscrierii în Cartea Funciară;
-Acordă suport de specialitate pentru probleme de cadastru la solicitarea structurii juridice din companie pentru realizarea documentaţiei complete a clădirilor şi terenurilor ce fac obiectul unor litigii de proprietate;
-Participă în diverse faze la realizarea unor expertize juridice ale unor imobile aflate în litigiu;
-Asigură suport de specialitate în cazul solicitărilor de retrocedări imobile ca urmare a aplicării Legii nr. 10;
-Monitorizează imobilele din proprietatea companiei din punct de vedere al problemelor juridice şi existenţei litigiilor de proprietate;
-Oferă asistenţă în procesele de evaluare a proprietăţilor imobiliare şi recepţionează rapoartele de evaluare imobiliară;
-Oferă consultaţii de specialitate în cazul in care se doreşte comasarea sau dezmembrarea unor imobile;
-Propune diverse soluţii tehnice cadastrale, geodezice, cartografice pentru imobilele din proprietatea companiei;
-Verifică măsuratorile, schiţele sau calculele privind suprafeţele clădirilor şi terenurilor solicitate de clienţii interni;
-Participă la întocmirea caietelor de sarcini în vederea realizării unor contracte cu firme autorizate în vederea realizării documentaţiilor tehnice cadastrale pentru intabularea imobilelor;
-Participă la diverse faze de execuţie şi de recepţie de lucrări cadastrale;
-Centralizează şi analizează fişierele de costuri de servicii si conlucrează cu structurile regionale de proprietăţi imobiliare şi de reglementări pentru furnizarea datelor solicitate;
-Oferă consultaţii de specialitate în cazul realizării unor proiecte complexe cu structuri din cadrul Diviziei si din companie;
-Analizează împreună cu structurile regionale din cadrul Diviziei propunerile de taxe şi impozite locale;
-Face propuneri de optimizare şi reducere a taxelor şi impozitelor locale aferente proprietatilor companiei; propune si alte masuri de reducere consumuri si costuri pe aria sa de responsabilitate periodic sau la cerere;
-Asigura completarea continutului Cartii Constructiei pe portofoliul de imobile in proprietate si inchiriate la timp si cu acuratete. In acest sens colecteaza documentele de la toate functiunile implicate, in vederea centralizarii acestora la Cartea Constructiei, conform prevederilor legale;
-Ofera suport de specialitate pentru activitatile si/sau proiectele derulate in cadrul departamentului si care fac referire la: relocari, alocare spatii si optimizare ocupare spatii, colocare si solutii tehnice finale;
-Dezvoltă şi întreţine bazele de date relevante şi elaboreaza rapoarte şi statistici necesare pentru luarea deciziilor;
-Este responsabil de acurateţea bazelor de date privind imobilele din patrimoniul companiei;
-Asigură securitatea şi integritatea documentelor tehnice şi de proprietate;
-Intocmeste rapoartele solicitate de managementul superior, in termenele si conditiile solicitate;
-Intocmeste si urmareste pe circuitul functional documentele necesare desfasurarii activitatilor;


CERINTE

Studii:
Studii superioare tehnice (inginer cadastru/geodez).

Experienţa în muncă:
- Experienţă de minim 2 ani în documentaţii cadastrale şi legislaţia aferentă;
- Experienţă de minim 2 ani în domeniul imobiliar (administrare proprietati);
- Experienta in managementul proiectelor constituie un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
-Orientare către client, orientare către rezultate, abilitatea de a lucra în echipă;
-Persoană activă, foarte organizată şi structurată cu spirit de initiaţivă, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp;
-Capacitatea de a face faţă unui mediu de lucru dinamic, în continuă schimbare;
-Bune abilităţi de comunicare verbală şi în scris;
-Cunoştinţe de operare PC: Ms Office (Word, Excel, Power Point), Internet, obligatoriu ACAD (soft similar), MS Project (soft similar);
-Cunoştinţe de limbi străine: engleza (scris, vorbit) – mediu;
-Permis de conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.