Specialist Customer Care – companie multinationala

Georgia Management

16-02-2017 | EXPIRA LA 18-03-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Primeste cererile de oferta si transmite ofertele catre clienti
• Intocmeste analize forecast
• Gestioneaza comenzile primite de la clienti
• Factureaza marfa si asigura livrarea comenzilor
• Intocmeste documentele de livrare (facturi, packing list si document de transport) Transmite clientilor stocul de produse finite disponibil si stabileste modul de ambalare a marfii
• Mentine legatura cu transportatorii, vama, comisionar vamal
• Raspunde de raportarea la timp a declaratiei INTRASTAT pentru expedieri
• Primeste si urmareste solutionarea reclamatiilor de calitate din punct de vedere comercial, impreuna cu Dep. Calitate
• Raspunde de masurarea si imbunatatirea satisfactiei clientilor alocati (customer survey)


CERINTE

• Experienta anterioara de minim 2 ani in domeniul relatiilor cu clientii si furnizorii
• Cunostinte de limba engleza – nivel mediu/avansat
• Cunostinte de legislatie comerciala, vamala, TVA si INTRASTAT
• Cunoştinţe operare PC:
 Excel – creare rapoarte folosind pivoti, folosire baze de date prin utilizarea formulelor, creare grafice
 PowerPoint – creare prezentari
 Experienta operare ERP
• Abilitati de comunicare si negociere


BENEFICII OFERITE

• Tichete de masa
• Decontare transport
• Prime Paste/Craciun
• Prima vacanta de vara
• Prima ziua copilului + Craciun copil


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o companie de consultanta in domeniul serviciilor de resurse umane, oferind clientilor nostri un suport de calitate pentru externalizarea anumitor servicii din aceasta arie de activitate. Scopul nostru este de a aduce un plus de valoare si eficienta prin serviciile oferite: selectie si recrutare, training, consultanta organizationala si organizarea de evenimente de team-building.