Specialist Comunicare Marketing Senior

ROMTELECOM

16-07-2014 | EXPIRA LA 15-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul este pe perioada determinata.
SCOP: Coordoneaza activitatile si operatiunile de marketing si comunicare din aria sa de responsabilitate, influentand in mod activ dezvoltarea profitabila a companiei, prin realizarea obiectivelor in vederea cresterii imaginii de marca si influentarii pozitive a intentiei de achizitie.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Propune, coordoneaza si implementeaza planul de comunicare a serviciilor din aria de responsabilitate in toate punctele de contact cu consumatorul;
Dezvolta machete si platforme de comunicare pentru magazine in toate retelele de magazine, in concordanta cu strategia de comunicare aprobata la nivelul companiei;
Asigura o imagine constanta si coerenta si implementeaza corect standardele de comunicare si identitate de brand agreate in toate campanile de comunicare in concordanta cu platforma si valorile Companiei;
Realizeaza management-ul de proiect pentru activitatile din responsabilitatea sa in linie cu standardele stabilite;
Monitorizeaza performanta planurilor si efectueaza modificarile necesare pentru a se asigura ca obiectivele sunt atinse;
Ø Realizeaza activitatile de comunicare respectand legislatia si reglementarile in vigoare;
Ø Anticipeaza si propune solutii de depasire a obstacolelor ce pot bloca implentarea proiectelor in timp util, fara a compromite termenele sau standardele agreate;
Ø Asigura suport proactiv persoanelor cu care intra in contact profesional, ofera solutii problemelor cu care se confrunta;
In functie de evolutia busniess-ului, executa si implementeaza rapoarte, analize, prezentari, proiecte, participari la actiuni de business cu specific brand-comms pentru a asigura indeplinirea obiectivelor agreate la standardele comunicate;
Se implica in dezvoltarea materialelor promotionale si pieselor de mobilier, aduce propuneri de elemente care se supun cerintelor de business si procesului de vanzari;
Monitorizeaza fluxul de la creatie si productie pana la livrarea materialelor promotionale, asigurand standarde ridicate de calitate;
Ajuta sau chiar inlocuieste temporar colegii de departament, dupa aprobarea si notificarea superiorilor;
Realizeaza si implementeaza schimbarea uniformelor in reteaua de vanzari, in concordanta cu nevoile si procedurile companiei si a particularitatilor fiecarei retele, aisgurand notorietate si consistenta brandului
Coordoneaza activitatea de dislocare a elementelor de mobilier si materialelor de mercantizare din punctele de vanzare inchise;
Coordoneaza procesul de restaurare a materialelor de mercantizare si mobilier;
Administreaza implementarea campaniilor de lansare a diferitelor produse si servicii ale companiei in reteaua de vanzari;
Verifica periodic calitatea si standardele materialelor instalate in reteaua de vanzari, implementarea regulilor de mercantizare pentru o imagine unitara, prin vizite periodice, si intervine prin actiuni corective atunci cand depisteaza deviatii;


CERINTE

Studii:
Studii universitare si postuniversitare;

Experienţa în muncă:
Cel putin 3 ani experienta profesionala in domeniul FMCG si/sau Sectorul de Servicii;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Cunostinte marketing si publicitate nivel avansat;
Cunostinte MS Office - nivel avansat;
Abilitati excelente de comunicare;
Stapanirea excelenta a limbii romane si limbii engleze;
Abilitati excelente de rezolvare a problemelor si de luare a deciziilor;
Toleranta la stres;
Orientare pe client.
Disponibilitate deplasari: ocazional


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...