Specialist comunicare marketing

ROMTELECOM

16-07-2014 | EXPIRA LA 15-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteza catre Supervisor Comunicare de Marca Segment Rezidential / Directia Executiva Comercial - Segment Rezidential Romania.
Realizeaza analize si rapoarte despre activitatea competitiei in colaborare cu celelalte departmente, in timpul agreat, propune solutiii de comunicare pentru a contracara efectul actiunilor competitive;
Redacteaza (la timp si la calitatea asteptata) briefuri de comunicare si le trimite agentiei, pe baza cerintelor exprimate in briefuri de catre clientii interni, asigurandu-se ca obiectivele actiunilor sunt clar formulate si ca toate informatiile necesare agentiei pentru dezvoltatea campaniilor au fost incluse in brief; stabileste clar directia de urmat in executia acestora, rezultatele asteptate, asigura suportul necesar, feedback de calitate pentru implentarea corecta, la standardele solicitate a proiectelor de care este responsabil;
Colaboreaza cu agentiile pentru dezvoltarea si implementarea actiunilor de publicitate ale companiei, in concordanta cu strategia si planurile de comunicare, concentrand toate eforturile si resursele catre atingerea obiectivelor de marketing;
Este responsabil ca toate actiunile de comunicare pe care le dezvolta si implementeaza sa cuprinda informatii clare, corecte si complete si sa fie livrate la termen;
Se asigura ca toate actiunile dezvoltate respecta pozitionarea de marca si identitatea vizuala a companiei;
Se asigura ca toate proiectele/campaniile de comunicare in care este implicat mentin focusul permanent pe cel mai inalt nivel al satisfactiei clientului;
Studiaza rapoartele de cercetare de piata si propune periodic sefilor ierarhici solutii si idei de comunicare inovative pentru dezvoltarea marcilor companiei si cresterea notorietatii ofertelor;
Monitorizeaza performanta activitatii realizate si efectueaza modificarile necesare pentru a se asigura ca obiectivele sunt atinse;
Asigura o comunicare eficienta cu alte departamente si cu colaboratorii externi (de exemplu, agentii de publicitate, etc), cu scopul de a realiza implementarea planurilor intr-un mod coordonat si la timp;
Pregateste, urmareste, raporteaza si utilizeaza bugetul departamentului (A&P) asigurand utilizarea eficientă a resurselor alocate;
Utilizeaza instrumente financiare pentru a asigura controlul corect pentru costuri, plati in avans, proceduri de cost control si facturare, monitorizarea costurilor (plati in avans, costuri estimate versus costuri finale, costuri deschise, facturi neplatite etc);
Gaseste, evalueaza si propune noi solutii de comunicare si productie in concordanta cu tendintele specifice de piata;
Coopereaza si comunica cu alte structuri organizatorice din cadrul companiei, conform procedurilor in vigoare, in vederea indeplinirii obiectivelor de business;
Propune solutii noi, idei inovatoare de a imbunatati performanta de business in raport cu competitia;
Realizeaza prezentari si analize in scopul informarii despre activitatea depusa, despre rezultatele acesteia, despre activitatile din piata, relevante si cu impact in realizarea obiectivelor stabilite;
Realizeaza activitatile respectand legislatia si reglementarile in vigoare;
Anticipeaza si propune solutii de depasire a obstacolelor ce pot bloca implentarea proiectelor in timp util, fara a compromite termenele sau standardele agreate;
Asigura suport proactiv persoanelor cu care intra in contact profesional, ofera solutii problemelor cu care se confrunta;
In functie de evolutia busniess-ului, executa si implementeaza rapoarte, analize, prezentari, proiecte, participari la actiuni de business cu specific de comunicare pentru a asigura indeplinirea obiectivelor agreate la standardele comunicate;
Ajuta sau chiar inlocuieste temporar colegii de departament, dupa aprobarea si notificarea superiorilor;
Raporteaza activitatea desfasurata saptamanal sau la cerere;


CERINTE

Studii:
Studii superioare preferabil in Comunicare, Marketing, Media;

Experienţa în muncă:
2 ani de experienta in domeniul comunicarii online si a marketingului;
Cunostiintele si/sau experienta dobandite in companii ce au ca obiect de activitate comunicarea online constituie un avantaj;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Cunostinte foarte bune de limba engleza (oral si scris);
Cunsotinte de Microsoft Office;
Conostinte de marketing si publicitate nivel mediu;
Abilitati excelente de planificare si organizare;
Abilitati excelente de comunicare orala si in scris;
Orientare puternica catre rezultate si client;


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...