Specialist compensatii si beneficii

Telekom Romania Communications S.A.

10-07-2015 | EXPIRA LA 09-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Perioada determinata de 1 an cu posibilitate de prelungire.

Locatie: Bucuresti

SCOP: Implementează şi administrează politicile şi practicile de remunerare ale personalului asigurând consultanţă profesională pentru a fi în concordanţă cu valorile şi obiectivele companiei. Efectueaza analize specifice si sprijina managementul companiei in implementarea, comunicarea si gestionarea eficienta a politicilor si programelor de compensatii si beneficii.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

Expertiza profesională (Aplicarea de expertiză și cunoștințe din tehnologie)
• Studii Salariale:
o Participa la studiile salariale anuale, ofera suport in analiza si interpretarea rezultatelor si face recomandari in scopul asigurarii unei pozitii competitive pe piata în conformitate cu strategia si obiectivele de Resurse Umane;
o Realizează job matchingul şi transmite anual date către firmele de consultanţă cu care compania colaborează pe zona de Compensaţii şi Beneficii;
o Procesează datele rezultate în urma studiilor salariale, întocmeşte situaţii şi rapoarte relevante cu scopul de a elabora analize şi a formula concluzii privind nivelurile de salarizare în Romtelecom, comparativ cu nivelurile practicate pe piaţă;
o Construieşte şi menţine up-datate intervalele salariale.
• Fişe de Post si Evaluarea Posturilor:
o Sustine dezvoltarea, implementarea si administrarea programului de evaluare a posturilor pentru a asigura competitivitatea externa si echitatea interna la nivel de companie;
o Oferta suport clienţilor interni în procesul de evaluare a fişelor de post;
o Se asigură că fiecare ofertă de angajare sau ofertă internă ce presupune o schimbare a poziţiei are ataşată fişa de post aferentă.
• Planuri de reorganizare:
o Propune spre aprobare denumiri de roluri care se aliniaza tendintelor pietei de specialitate si asimilari COR care sa reflecte cat mai bine activitatea de la locul de munca
o Evalueaza fisele de post ale structurilor afectate de reorganizare impreuna cu managerul implicat, astfel incat sa reflecte cat mai exact schimbarile implicate;
o Realizeaza evaluarile de post si le transmite spre validare managerului de Compensatii si Beneficii;
o Face analize si propuneri de salarii in vederea pastrarii echitatii interne si externe.
• Construieste si/ sau revizuieste politici si proceduri astfel incat acestea sa reflecte cat mai corect fluxul activitatilor si sa ajute la indeplinirea obiectivelor de resurse umane.
• Se asigura ca politicile de compensatii si beneficii sunt in conformitate cu reglementarile legale pentru a preveni orice neconcordanta cu legislatia in vigoare;
• Asigură consultanţă profesională managementului, pentru ca elementele de salarizare şi beneficii (creşteri şi negocieri salariale, plata bonusurilor) să respecte regulile si politicile in vigoare, precum si bugetele alocate;.
• Isi actualizeaza permanent cunostintele in domeniul in care opereaza pentru a fi la curent cu legislatia in vigoare si cu tendintele de piata;
Analiza
• Analize salariale:
o Ofera suport analitic in dezvoltarea, implementarea, comunicarea si administrarea sistemelor de compensatii;
o Face analize specifice domeniului de compensaţii şi beneficii, în vederea ofertării candidaţilor interni şi externi şi pentru toate cererile de revizuire salarială aparute;
o Analizeaza impactul bugetar al diverselor decizii de implementare a planurilor de compensatii si beneficii si propune, dupa caz, masuri de eficientizare a acestora;
o Întocmeşteofertele salariale finale pentru candidaţii externi şi interni şi le transmite catre partile interesate (ex: Specialisti Recrutare, Manageri resurse umane, etc) in vederea completarii documentatiei aferente procesului de recrutare / promovare;


CERINTE

Beneficii pentru angajati:
• Face propuneri de îmbunătăţire a pachetului de beneficii acordat angajaţilor, pe baza analizelor realizate şi a feedbackului primit din organizaţie;
• Oferă consultanţă clienţilor interni în probleme legate de pachetul de beneficii, informandu-i corect si la timp asupra continutului acestuia sau asupra oricaror actualizari care pot aparea.

Cerinţele postului

Studii:

• Studii superioare.

Experienţa în muncă:

• Cel puţin 2 ani experienţă în domeniul resurselor umane, de preferat în zona de compensaţii & beneficii.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

• Principiile si practicile sistemelor de recompensare;
• Cunostinte de evaluare si gradare a posturilor;
• Bună cunoaştere a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
• Limba engleză nivel avansat, scris şi vorbit;
• Orientare către rezultate;
• Capacitate de analiză, evaluare şi corelare a datelor şi a informaţiilor;
• Ascultare activă şi bune abilităţi de comunicare;
• Abilitati de relationare si prezentare
• Cooperare;
• Integritate;
• Spirit de echipă.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.