Specialist achizitii

ABC Human Capital

20-11-2017 | EXPIRA LA 20-12-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Activitatea consta in prospectarea si contactarea noilor furnizori
- Analizarea oportunitatilor si negocierea preturilor, conditiilor comerciale si termenii logistici si incheierea contracte de parteneriat cu furnizorii
- Monitorizarea competitiei
- Identificarea necesarului de aprovizionare si plasarea comenzilor catre furnizori
- Realizararea listelor de preturi pentru introducerea in softurile de contabilitate si pe site
- Luarea măsurilor necesare pentru ca toate comenzile să fie expediate si livrate in timp si in bugetul prestabilit
- Gasirea de solutii de transport pentru marfa achizitionata si urmarirea expeditiei pana la livrare
- Comunicarea termenelor de livrare catre echipa de vanzari
- Mentinerea legaturii permanent cu echipa de vanzari pentru optimizarea termenelor de livrare
- Intocmirea şi analiza comenzilor
- Supervizarea derularii contractelor cu furnizorii
- Elaborare politici, proceduri şi instrumente de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie
- Propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor
- Organizare şi participare la licitaţii;
-Organizarea şi desfăşurarea activităţii de achiziţii la nivelul companiei;


CERINTE

- Experienta in achizitia produselor de amenajari interioare constituie avantaj
- Fire sociabila, orientata catre rezultat, organizata proactiva
- Abilitati foarte bune de negociere si comunicare
- Cunostinte nivel mediu-avansat de limba engleza
- Operare sisteme PC (Microsoft Office - Excel, Word, etc) si basic CRM

Persoanele interesate pot trimite Cv-ul pe e-mail la adresa: iuliana.apopei@abchumancapital.ro.


BENEFICII OFERITE

- Laptop;
- Telefon mobil;
- training-uri - pentru ca ne dorim colegi deschisi la a invata lucruri noi si a-si perfectiona abilitatile;
-Diurna – pt deplasari in tara si in strainatate
-Teambuildinguri
-Prime de Paste si Craciun


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/