Servicii Tehnice Clienti Telekom Romania Communications S.A.

Telekom Romania Communications S.A.

25-11-2014 | EXPIRA LA 25-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura comunicarea cu clienţii companiei prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa – fax, e-mail, posta), conform procedurilor în vigoare;
- Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, etc.) pentru rezolvarea solicitarii clientului;
- Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
- Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
- Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici;
- Respecta intocmai procedurile si intructiunile de lucru;
- Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;


CERINTE

Daca doriti sa faceti parte din echipa care ofera Servicii Tehnice in cadrul Romtelecom/ Cosmote, va incurajam sa aplicati la acest anunt.In momentul in care vom avea un post disponibil, veti primi o invitatie din partea noastra pentru a aplica.SCOPUL POSTULUI:
Desfasoara activitatea de suport tehnic pentru clientii companiei, aplicand cunsotintele de specialitate pentru a raspunde solicitarilor acestora si a rezolva problemele/reclamatiile in timp util.Studii:
- Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj).Experienţă în muncă:
- Experienţa în aria relaţiilor cu clienţii.
- Minim 6 luni în domeniul telecomunicatiilor constituie un avantaj.Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Orientare spre client.
- Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune.
- Bune abilităţi de comunicare.
- Bune cunostinte de operare calculator (Microsoft Office).
- Rezistentă la stres;
- Capabil sa livreze in termene limita scurte ;
- Bun organizator, dinamic, responsabil;
- Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj);
- Respect si Integritate;
- Adaptabilitate la noi sarcini/mediu de lucru;
- Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.