Job expirat
- Elaboreaza suportul de curs personalizat;
- Sustine programe de pregatire si dezvoltare;
- Actualizeaza permanent materialele utilizate;
- Evalueaza participantii si programele de training;
- Colaboreaza cu departamentul de resurse umane si cu celelalte departamente din compania-client pentru a identifica nevoile de training
- Limba engleza – fluent ;
- Minim 3 ani experienta in vanzari;
- Minim 3 ani experienta in management;
- Minim 4 ani experienta in training (learning and development);
- Competente de formare pe urmatoarele module: tehnici de vanzare, comunicare, management, leadership ;
- Excelente abilitati de planificare si organizare, prezentare si comunicare interpersonala;
- Atitudine pozitiva, spirit de echipa;
- Persoana dornica de munca, capabila de lucru in echipa, pasionata de activitatea de vanzari.
- Colaborare pe baza de proiect, pentru termen lung.
Personal Services Group este una dintre firmele cele mai importante în domeniul leasingului de personal si al recrutarii de personal din Ungaria. In Romania, suntem o companie aflata intr-o crestere dinamica care se datoreaza faptului ca intotdeauna punem pe primul loc satisfacerea dorintelor clientilor nostri in ceea ce priveste calitatea serviciilor noastre, promptitudinea si rigurozitatea implementarii proiectelor.