Seller Operational Support

eMAG.ro

28-09-2016 | EXPIRA LA 28-10-2016

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

•Companie: eMAG
•Locatie: Bucuresti, Romania
•Tip Job: Full Time
•Industrie: Internet
•Nivel Cariera: Entry Level
•Data de incepere: ASAP

Responsabilitati

• Interfata intre client si vendor;
• Preluarea sesizarilor din partea clientilor si solutionarea lor (modificari pe comanda);
• Solutionarea problemelor presupune in anumite cazuri si interactiune cu vendorul;
• Intocmirea de rapoarte;
• Propune imbunatatiri cu privire la modul de tratare a situatiilor operationale;
• Gestionarea problemelor de livrare.


CERINTE

• 1 an experienta in zona de vanzari online;
• Studii superioare finalizate;
• Experienta in lucru cu aplicatia de comenzi si marketplace;
• Capacitatea de a intelege fluzutile de comanda;
• Bune abilitati de comunicare si organizare;
• Dornic sa invete lucruri noi si sa se dezvolte;
• Limba engleza: nivel mediu/avansat;
• Orientare catre client;
• Gandire analitica.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si douasprezece showroom-uri deschise în Bucuresti (Crangasi& Baneasa), Iasi, Ploiesti, Pitesti, Cluj, Brasov, Timisoara, Oradea, Constanta, Galati, si Craiova.

In cei 14 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 1900 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie