secretariat - contabilitate primara

SC TIRAVIS SRL

19-11-2015 | EXPIRA LA 19-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Intocmirea facturilor care trebuie emise catre clienti (facturare).
- Mentinerea relatiilor cu organele administratiei publice;
- Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
- Inregistrarea corecta si la zi in programul SAGA a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum,extrase bancare etc.
- Inregistrarea si indosarierea facturilor si devizelor de lucrari semnate de catre clienti si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti; realizarea lunara a ordinelor de compensare acolo unde cazul.
- Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa.
- Tinerea la zi a evidentei Biletelor la Ordin si/sau filelor CEC emise de firma catre furnizori, urmarirea decontarii sau recuperarii acestora in vederea anularii, atunci cand este cazul.
- Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si clienti urmarirea efectuarii platilor si incasarilor la scadenta.
- Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii.
- Participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor corecte si complete membrilor comisiei de inventariere.
- Respecta prevederile legale in domeniu;
- Cunoaste si contribuie la realizarea politicilor si obiectivelor societatii;
- Se achita de atributiile prevazute in fisa postului si de sarcinile concrete de munca conform criteriilor de performanta ale postului;
- Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile.
- Arhiveaza documente contabile
- Activitati de secretariat


CERINTE

prezenta agreabila,meticuloasa,acuratete si atentie la detalii,ordonata,loiala,calculata, stapanire de sine, diplomata,loiala,corecta,atenta,bun simt,diponibilitate la program prelungit(uneori),putere de munca,stare buna de sanatate.
experienta in comert
experienta in contabilitate min.3 ani
cunostinte avansate de operare calculator, corespondenta internet.
cunostinte avansate de operare in programul de contabilitate SAGA
cunoasterea foarte buna a lb.engleze vorbit si scris.
disponibilitate la deplasari externe


BENEFICII OFERITE

contract de munca
salariu +bonuri de masa


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in anul 2003,
Importa si distributie produse electrocasnice Taurus si Daga (Spania)