secretariat

SC TIRAVIS SRL

20-03-2017 | EXPIRA LA 19-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Activitati generale de secretariat, agenda si protocol pentru manager si clienti in cadrul intalnirilor de la birou;
- Raspunde la solicitari, raspunde la e-mailuri de la clienti si transmite zilnic e-mailuri catre terti potentiali clienti;
- Asigura buna functionare administrativa a firmei in general;
- Traduce si tehnoredactează documente,evidente documente,situatii,printeaza, fotocopiaza, îndosariaza, arhiveaza documente si corespondenta relevante (posta, e-mail);
- Organizeaza corespondenta zilnica, înregistrarea documentelor de intrare/iesire, distribuirea şi expedierea corespondenţei scrise şi electronice; mentine un sistem eficient de arhivare si îndosariere a documentelor si a corespondentei relevante;
- Gestionare clienti - incasare plati;
- Completeaza situatii si le trimite diverselor institutii de stat.
- Alte activitati birocratice.


CERINTE

Cerinte:
– limba engleza/spaniola avansat (citit, scris, vorbit)
– cunostinte foarte bune de operare PC – MS Office, Word, Excell, Power Point
Aptitudini:
- Persoana organizata, serioasa, punctuala, energica si pozitiva,prezenta agreabila,meticuloasa,loiala,calculata, stapanire de sine, diplomata,corecta,atenta,cu bun simt, putere de munca,stare buna de sanatate.
– comunicare orala si scrisa
– planificare si organizare a operatiunilor si activitatilor
– culegere, clasificare si interpretare a informatiilor
– o buna capacitate de memorare
– gandire proactiva
– responsabilitate si rapiditate in luarea deciziilor
– cunostinte de contabilitate primara


BENEFICII OFERITE

Contract de munca
Salariu
Bonuri de masa
Program de lucru :L - V ( 09.00 – 17.00.)


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in anul 2003,
Importa si distributie produse electrocasnice Taurus si Daga (Spania)