Secretara - receptie

EBC INTERIM

25-06-2013 | EXPIRA LA 27-06-2013

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

EBC Interim angajeaza o secretara pentru biroul din Bucuresti.

Descrierea Postului:

- Primirea vizitatorilor si asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor sau interviurilor
- Preluarea apelurilor de la posibilii candidati si oferirea informatiilor
- Primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri
- Asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile
- Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita
- Relatia cu posta (duce scrisori, fluturasii de salariu, etc)
- Asista departamenul administrativ si de recrutare in activitatea derulata
- Alte activitati solicitate de management


CERINTE

Cerinte:

- Studii superioare
- Franceza avansat (obligatoriu)
- Engleza avansat
- Rapiditate in utilizarea PC-ului: Word, Excel, PowerPoint, Internet
- Abilitati de comunicare deosebite
- Prezenta agreabila, aspect fizic placut
- Fluenta in limba franceza si engleza (scris si vorbit)
- Foarte atenta la detalii
- Capacitate de analiza si sinteza
- Responsabilitate, corectitudine, seriozitate
- Atentie distributiva
- Capacitatea de a se integra intr-o echipa


BENEFICII OFERITE

Beneficii:

Se ofera un mediu de lucru stabil si o colaborare de durata.
Pachet salarial foarte atractiv, bonuri de masa si asigurare privata de sanatate.


DESCRIEREA FIRMEI

Noi acompaniem firmele si salariile in evolutia de munca in Europa.

Astazi competenta si mobilitatea sunt o veritabila forta pentru dumneavoastra.

Noi am inteles bine si suntem la dispozitia dumneavoastra in orice proiect profesional.