ASISTENT MANAGER (contabilitate primara)

SC OFFICE MEX CONCEPT SRL

23-06-2016 | EXPIRA LA 02-07-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Companie nationala producatoare si importatoare de mobilier pentru casa si birou cauta secretara;



Responsabilitati:

Activitati specifice de front office si secretariat:

- preia si directioneaza apelurile telefonice;

- primeste vizitatorii si anunta persoanele de contact din companie;

- asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;

- coordoneaza fluxul de corespondenta si comunicarea in companie prin preluarea, inregistrarea, redactarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea corespondentei din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor;

- intocmeste rapoarte specifice, prezentari, oferte;

- interactioneaza si mentine relatia cu frunizorii (utilitati, birotica, protocol, transport, etc), clientii si colaboratorii interni si externi ai companiei;

- sustine administrativ echipa de vanzari prin intocmirea si centralizarea comenzilor a facturilor, a ofertelor si updateaza baza de date;

- pastreaza confidentialitatea informatiilor in cadrul companiei;

Activitati specifice de contabilitate primara:

- tine evidenta documentelor contabile

- mentine relatia cu banca si cu societatea de contabilitate subcontractata;

- intocmaste NIR

- intocmeste Bon de consum;

- intocmeste rapoarte de productie;

- intocmeste decont de cheltuieli

- intocmeste registrul de casa zilnic;

- intocmeste dispoziti de plata si incasara;

- intocmeste facturi si chitante;

- intocmeste situatia platilor si a incasarilor;

- realizeaza pontaje si tine evidenta personalului;


CERINTE

- studii medii (superioare prezinta avantaj)

- experienta in ofertare si client service;

- cunoasterea unei limbi straine: engleza avansat, a doua limba straina: italiana prezinta avantaj;

- pachet MS Office;

Abilitati:

- abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare;

- persoana pozitiva, dinamica;

- persoana cu simt crescut al responsabilitatii si esteticului;

- capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare;

- abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse;


BENEFICII OFERITE

- salariu atractiv;

- conditii de munca superioare


DESCRIEREA FIRMEI

Fabricarea de mobila pentru birouri si magazine