Secretara / Asistent departament

AVESTIS INTERNATIONAL SRL

13-07-2016 | EXPIRA LA 15-07-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Ofera informatii clientilor, debitorilor sau tertilor intr-o maninera eficienta, politicoasa si proactiva;
- Asigura inregistrarea cu acuratete a dosarelor noi si dezactivarea acestora din aplicatia societatii;
- Redirectioneaza si distribuie corespondenta electronica si letrica;
- Intocmeste corespondenta, formuleaza raspunsuri, concepe scrisori, oferte si prezentari ale societatii;
- Se ocupa de plasarea anunturilor de angajare, a selectiei de personal si efectuarea evaluarilor angajatilor;
- Prezinta serviciile companiei catre potentialii clienti, contribuind la marirea portofoliului de clienti;
- Negociaza, incheie si asigura semnarea contractelor cu prestatorii de servicii;
- Se asigura de realizarea follow-up-ului unui eveniment;
- Pregateste documentele pentru sedinte si intocmeste procesele – verbale finale;
- Asigura si imbunatateste functionarea administrativa a societatii;
- Intocmeste facturile fiscale si le transmite clientilor;
- Pregateste actele de contabilitate primara si asigura relatia cu contabilitatea societatii ( registru de casa, facturi furnizori, evidenta servicii refacturate, inregistrarea cheltuielilor si a onorariilor);
- Plata taxelor de timbru, transmiterea acestora catre instante si/sau executor judecatoresti;
- Intocmirea si distribuirea corepondentei postale zilnice;
- Activitati primire a clientilor si de protocol;
- Activitati de arhivare a dosarelor inchise si a actelor contabile;
- Orice alta activitate ce implica buna functionare a biroului.


CERINTE

- Persoana proactiva, sociabila, organizata, cu initiativa personala, responsabila;
- Excelente abilitati de comunicare si negociere;
- Spirit de echipa si competitivitate;
- Experienta anterioara in vanzarea de servicii, asistent manager in cadrul unei case de avocatura sau cabinet notarial, reprezinta un avantaj;
- Cunoasterea temeinica a pachetului Microsoft Office ( in special Excel);
- Cunoasterea limbii engleze;
- Absolvent/a studii superioare ( comunicare, economice, relatii publice sau juridice);
- Cunostinte de contabilitate primara;
- Cunostinte in domeniul resurselor umane;
- Posesor permis de conducere cat. B ( conducator activ ).


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru competitiv;
- Posibilitatea dezvoltarii personale si profesionale;
- Retributie corespunzatoare realizarilor si implicarii.
Se pot trimite CV-uri si pe adresa secretariat@avestis.ro


DESCRIEREA FIRMEI

www.avestis.ro