Secretara

SC DIGITAL SALE SRL

12-05-2014 | EXPIRA LA 28-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Atribuţii:
- indeplinirea activităţilor zilnice de secretariat;
-efectuează activităţi administrative de rutină în scopul eficientizării timpului de lucru aldirectorului;
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivareacorespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati-efectuarea unor lucrări de specialitate:
-organizarea şi actualizarea unor situaţii,
- redactarea unor materiale de corespondenţă, păstrarea şi operarea în diverse registre de evidenţă;
- asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail
- rezervari hotel parteneri externi, rezervari auto, etc
.- actualizarea bazei de date documente
-asigurarea legăturilor telefonice în interiorul şi exteriorul organizaţiei.
-furnizarea de informaţii clienţilor în legătură cu activitatea şi programul organizaţiei;
-păstrarea evidenţei numelor, adreselor şi numerelor telefonice ale persoanelor şi instituţiilor cu care angajaţii au relaţii de serviciu;
-înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizarea acestora la compartimentele firmei;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
-tehnoredactarea documentelor, clasarea şi ţinerea evidenţei stricte a acestora;
-identificarea, selectarea, clasificarea şi păstrarea unor surse şi materiale de informare;
- asigurarea protocolului;
-la cerere execută orice altă sarcină care are legătură directă cu obiectivul postului ocupat.


CERINTE

Candidatul ideal:
• Studii superioare/ medii ;
• Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Outlook, Internet);
• Buna cunoastere a limbii engleze (citit, scris, vorbit);
• Experienta profesionala: constituie un avantaj;
• Abilitati de organizare a activitatii, planificare, prioritizare;
• Inteligenta / gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza;
• Flexibilitate si capacitate de adaptare la schimbare;
• Capacitate de invatare si dezvoltare personala;
• Capacitate de a lucra in echipa, cat si independent;
• Bune abilitati de comunicare ;
• Atitudine pozitiva, energica.


BENEFICII OFERITE

Oferta:
Salariu + bonuri de masa


DESCRIEREA FIRMEI

CreditAmanet este o institutie financiara infiintata in luna Septembrie a anului 2008.In numai 4 ani compania a concretizat peste 30 agentii, pana la sfarsitul anului 2012 continuandu-si dezvoltarea numarului de locatii.
CreditAmanet ofera ca servicii operatiuni de creditare tip amanet,cumparare aur si argint precum si operatiuni de schimb valutar.
Sub brandul CreditAmanet functioneaza doua societati: DIGITAL SALE SRL- amanet si EUROCREDIT EXCHANGE SRL - schimb valutar, ambele activitati fiind acreditate de Banca Nationala a Romaniei.