Secretar Emisie - Dolce Sport

Telekom Romania Communications S.A.

18-01-2016 | EXPIRA LA 17-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul este in cadrul Compartimentului Programare

SCOP: Se ocupa cu realizarea desfasuratorului zilnic de emisie, pe baza informatiilor primite de la superiorul direct cu scopul de a asigura emisia Dolce Sport in conditii optime;introduce in desfasurator promo-urile si organizeaza calupurile publicitare astfel incat acestea sa asigure promovarea tuturor programelor pentru o perioada cat mai lunga inainte de transmisii.

RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
- Intocmeste desfasuratorul de emisie pe baza grilei de programe primite si aprobatesuperiorul direct; preda desfasuratorul de emisie, intocmit pe baza grilei de programe, a desfasuratorului de publicitate si a desfasuratorului de promo, Graficianului din Master Control Room
- Cunoaste sistemul de operare al canalelor Dolce Sport – “Provys”
- Introduce in desfasurator calupurile de publicitate pe baza media-planului elaborat de Compartimentul Marketing, Relatii Publice & Promo;
- Introduce in desfasuratorul zilnic toate promo-urile emisiunilor pe baza media-planului elaborat de Compartimentul Marketing, Relatii Publice &Promo;
- Comunica Producatorilor si Editorilor prin e-mail durata emisiunilor, a programelor si a pauzelor de publicitate, pe baza desfasuratorului de emisie;
- Anunta sosirea unui promo in secretariatul de emisie;
- Tine legatura cu regia pentru respectarea programarii si pentru eventuale reprogramari, comunicate, ca urmare a decizieisuperiorului direct;
- Intocmeste zilnic raportul de emisie, semnaland toate abaterile fata de grila obisnuita;
- Comunica la randul sau catre toate structurile orice abateri motivate de la grila obisnuita, pe baza informatiilor primite de lasuperiorul direct, coordonatorul spatiu publicitar si agentia de promovare;
- Verifica impreuna cu cei din Compartimentul Productie corectitudinea time-code-urilor la primirea casetelor cu emisiuni inregistrate si este prezent in regia de emisie la intrarea emisiunilor pe post, pentru a se asigura ca time-code-urile indicate au fost respectate;


CERINTE

- Studii medii;
- Minim 2 ani in domeniul televiziunii intr-o functie similara;
- Cunostinte foarte bune referitoare la fenomenul sportiv si din domeniul drepturilor de televiziune;
- Se adapteaza unui program de lucru realizat in functie de necesitatile compartimentului si de prioritatile grilei de programe;
- Capacitate de concentrare si experienta muncii in echipa;
- Cunoasterea legislatiei ce guverneaza presa, accesul la informatii;
- Orientare catre client si rezultate;
- Limbi straine: engleza – nivel mediu;
- Cunostinte operare PC: Microsoft Office, Magic, E-mail, Internet.

Alte informatii:
Program de lucru in ture.
Postul este pe perioada determinata de 6 luni cu posibilitate de prelungire in functie de performanta.


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a lucra, invata si te dezvolta intr-un mediu profesionist si international.
Acces la o varietate de programe de training si beneficii;

Iti multumim pentru aplicatia ta! Daca profilul tau se potriveste cu cel cautat, vei fi contactat in perioada imediat urmatoare.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.