11-04-2014 | EXPIRA LA 11-05-2014
Job expirat
Pozitia se subordoneaza Managerului de proiect.
Program de lucru: 9:00-18:00 ( o ora pauza de masa)
Responsabilități:
Extrage din sistem rapoartele cerute privind indicatorii de colectare, monitorizare și activitate Call Center;
Verifică acuratețea datelor extrase conform specificațiilor de business existente;
Se ocupă de activitățile suport pentru strategia de colectare: selecții și prioritizări cazuri pentru dialer, trimiterea de sms-uri, pregătirea bazelor de date pentru scrisori etc;
Supervizează agenții din Call Center cu ajutorul aplicației Mediatel și informează managerii de proiect despre posibilele nereguli;
Propune metode de eficientizare a activității de colectare și îmbunătățire a fluxurilor de lucru;
Alte sarcini trasate de către superiori.
Cunoștințe solide de Excel- obligatoriu;
Experienta in domeniul colectarii de creante- obligatoriu;
Aptitudini de comunicare orală şi scrisă;
Rezistenţă mare la stres;
Organizare personală, atenție la detalii, aptitudine general de învăţare;
Abilitatea de a lucra cu numere;
Dorinţa de a se informa.
Asset Portfolio Servicing Romania SRL este o companie specializata in recuperare debite, cu sediul central in Republica Ceha, avand deschise sucursale in 5 tari din Europa de SE: Cehia, Slovacia, Polonia, Serbia si Romania. Recrutam persoane proactive care sa faca parte din echipa APS Romania.