Sales Manager Soluții Arhivare și Managementul Documentelor

Academia de HR

25-08-2019 | EXPIRA LA 04-09-2019

RESPONSABILITATI

Despre Client

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, companie recunoscută de soluții și servicii de depozitare si arhivare documente. Cu o istorie impresionantă de peste 20 de ani, compania deservește la standarde europene un mare număr de clienți pentru servicii precum:

managementul documentelor (în format fizic și/sau digital)
depozitare/protecție/arhivare organiztă documente în format fizic (documente contabile, dosare, contracte, etc)
decontaminare respectiv reciclare documente
arhivare electronică și data protection.
Compania se distinge prin accentul pe calitate (depozite de clasă A), flotă auto proprie și timp de răspuns foarte scurt, personal instruit și calificat, confidențialitate. Compania dispune de unele dintre cele mai mari depozite din România, spații cu facilități moderne, greu de egalat (rafturi speciale, sistem securizat de acces, sisteme performante de stingere si prevenire a incendiului, monitorizare video CCTV interior/exterior 24/7, dispecerat local, monitorizare si control permanent al temperaturii și umiditatii).

Clienții firmei sunt unele dintre cele mai mari companii din lume și din România, asigurând pentru acestea securizarea la nivel înalt a unor documente altfel extrem de importante.

Aflată în plină expansiune, compania se află în căutarea unui mare număr de profesioniști care să se alăture acestei organizații de succes!
_____

Descrierea Jobului
Scopul principal al postului este identificarea și atragerea de noi clienți pentru soluțiile de arhivare și managementul documentelor ale firmei. Căutăm:

- 1 Sales Manager Servicii de Arhivare pentru serviciile de depozitare și arhivare documente fizice
- 1 Sales Manager Soluții Digitale pentru serviciile de arhivare și managementul documentelor electronice (soluție software dedicată)
Concret, iată câteva exemple de responsabilități:

Activități de vânzare
- Realizează prospectarea pieței și derulează diverse activități de marketing
- Face followup pentru contactele și sales leads identificate
- Se ocupă cu identificarea și lărgirea portofoliului de clienți
- Realizează pregătirea și organizarea întâlnirilor cu clienții din teritoriul arondat (prezentări, corespondență, documentare despre client, calendar întâlniri)
- Este responsabil cu prezentarea și negocierea serviciilor și contractelor cu clienții
- Realizează analize și situații privind piață de profil și competiția

Activități de account management
- Realizează prospectarea pieței și derulează diverse activități de marketing
- Menține relația cu departamentele tehnice și managementul clienților în privința implementării corespunzătoare a proiectelor semnate cf. cu termenii negociați
- Are responsabilități de customer management și account management pentru clienții săi


CERINTE

Educație
- Studii superioare

Experiență/Competențe
- 3-5 ani experiență în vânzări, contacte și portofoliu de intrări (iar pentru Sales Manager Soluții Digitale de Arhivare – experiență cu soluții IT/Software)
abilități de comunicare, relaționare și negociere de top
- limba Engleză bine
- disponibilitate pentru deplasari în țară (scurte)
- permis de conducere categoria B

Personalitate
- Persoană proactivă, hands-on care are capacitatea de a lucra într-un mediu antreprenorial
- Jucător de echipă, atitudine pozitivă, deschis la idei
- Autonomie și inițiativa împreună cu disciplină de a acționa nesupervizat pentru a obține rezultate
- Reziliența în procese de vânzare cu ciclu lung de vânzare
- Aptitudini de planificare, organizare, punctualitate, creativitate


BENEFICII OFERITE

- Companie de top, unul dintre liderii pe segmentul său
- Colegi deschiși la minte și entuziaști, un mediu de lucru prietenos, atmosferă de familie
- Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă
- Faci parte dintr-o echipă și o companie recunoscută cu resurse importante
- Mașină de serviciu
- Diurnă, accomodations de calitate/confort în deplasări
- Abonament servicii medicale
- Pachet salarial competitiv
- Scheme de incentivare, bonusuri și prime specifice activității de vânzări
- Companie recunoscută, cu tradiție, clienți importanți, proiecte unice la care alții doar visează!


DESCRIEREA FIRMEI

Abordam toate problemele importante de HR si contribuim prin proiectele noastre de recrutare, cursurile si serviciile noastre la identificarea, atragerea si pastrarea talentelor in companiile din Romania. Avem 20 de ani de experiență și sute de proiecte de recrutare de succes! Recrutori Seniori! Domenii recrutare: Vânzări, Management, IT, HR, Financiar, Juridic, Logistică, Inginerie. Facem recrutare cu pasiune, avem rezultate, găsim candidați!

Mai multe joburi, articole, materiale pe academiadehr.ro