Job suspendat de catre administratorul site-ului
Responsabilitati:
- Achizitioneaza materiale si echipamente pentru departamentele din cadrul companiei
- Negociaza cu furnizorii in vederea obtinerii celor mai bune conditii comerciale: calitate, pret, termene de livrare
- Ia in considerare calitatea si minimizarea costurilor in decizia de achizitii
- Verifica stocurilor si asigura aprovizionarea centrelor confom procedurii “just in time”
- Verificarea costurilor de productie si rentabilitatea industriala a comenzilor/lucrarilor
- Evaluarea furnizorilor conform procedurii interne pentru a-i identifica pe cei potriviti nevoilor companiei
-Identificarea si implementarea de masuri de optimizare continua a proceselor specifice
-abilitati reale de negociere, proactiv, comunicare interpersonala si institutionala;
-cunoasterea pachetului Microsoft Office- nivel avansat, experienta in utilizarea unui sistem ERP - prezinta avantaj;
-cunoasterea unei limbi straine de circulatie franceza/engleza -nivel avansat
-carnet conducere cat. B
- Mediu de lucru tanar si dinamic
- Traininguri pentru dezvoltare profesionala si personala
- Bonus pe obiective atinse
Flexibilitate
Firma se adapteaza la nevoile clientului, prestarea serviciilor se va structura impreuna cu clientul.
Calitate- experienta in domeniul ne permite sa folosim cele mai bune practici
Seriozitate- respectul clientului este elementul de baza al societatii.