RESPONSABIL SALARIZARE SI ADMINISTRARE PERSONAL

ABC Human Capital

10-09-2014 | EXPIRA LA 10-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Administrare personal - incheierea, executarea, suspendarea, incetarea contractelor individuale de munca, intocmirea actelor aditionale si a deciziilor
• Realizeaza calculul salarial si gestioneaza baza de date cu informatii legate de procesul de salarizare
• Intocmeste si transmite catre autoritatile competente declaratiile lunare, fisele fiscale si diverse rapoarte
• Intocmeste situatii interne si diverse rapoarte pentru conducerea societatii
• Intocmeste si furnizeaza angajatilor, la cerere, diverse adeverinte (de venit, pentru medic; pentru scoala, etc.)
• Acordarea asistentei de specialitate angajatilor
• Verificarea inregistrarilor din pontajul electronic, gestionarea cererilor de concediu de odihna si concediilor medicale
• Intocmirea adeverintelor, deciziilor si rapoartelor cu privire la salarii si miscarile de personal.


CERINTE

• Studii superioare, economice
• Experienta pe un post similar in domeniu de 3 ani
• Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint)
• Cunostinte de legislatia muncii
• Persoana de incredere si responsabila
• Persoana comunicativa, cu spirit de lucru in echipa, orientare catre detalii, rezultate si respectarea termenelor
• Capacitate de analiza si sinteza, organizarea eficienta a muncii
• Foarte bune abilitati de comunicare, ascultare activa, o buna orientare catre clientul intern
• Capacitati organizatorice si atentie distributiva
• Capacitatea de a asigura confidentialitatea datelor salariale si de personal.

Va rugam trimiteti CV-urile la corina.diaconu@abchumancapital.ro


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 190 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti >> http://goo.gl/CIDu0
Ce oportunitati de cariera oferim >> http://goo.gl/scNUH
Contact >> http://goo.gl/ZyX6d