Responsabil Portofoliu Clienti Magazin

UPC Romania S.A.

29-10-2014 | EXPIRA LA 28-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Oferă asistenţă (tehnică / comercială) şi informează corect şi detaliat clienţii existenţi şi potentiali asupra utilizării/ achiziţiei serviciilor companiei (CaTV/ Internet/ Telefonie);
• Prezintă clienţilor serviciile şi ofertele companiei conform nevoilor lor şi pe baza materialelor infomative puse la dispoziţie de companie, completând contracte sau acte adiţionale;
• Asigură încasarea plăţilor efectuate de către clienţi în centrele de relaţii clienti, fiind responsabil de corectitutinea acestor încasări şi de întocmirea documentelor specifice (verificare servicii şi plăţi in baza de date, chitanţe emise, numerar încasat, completare borderouri de încasare, etc), respectând reglementările legale în vigoare şi procedurile financiar-contabile ale companiei legate de plăţi şi încasări;
• Întocmeste şi depune zilnic la casieria centrală numerarul încasat, arhivând toate documentele utilizate/ întocmite personal şi răspunde la nivelul intregului centru de relaţii clienţi de corectitudinea înregistrării, întocmirii şi arhivării tuturor documentelor legate de plăţi şi încasări, inclusiv a numerarului încasat în locaţia supervizată;
• Recepţionează şi înregistrează solicitarile clienţilor şi incidentele sesizate de aceştia, colaborând (dacă este cazul) şi cu celelalte departamente de suport (CallCenter, Operational, Marketing&Sales);
• Preia spre rezolvare cazurile dificile de la consilierii relaţii clienţi şi le deleagă către superiorul direct numai dacă acestea depăşesc nivelul sau de responsabilitate, urmărind situaţiile delegate până la finalizarea lor;
• Răspunde la nivelul centrului de relaţii clienţi de : stocul materialelor informative/ promoţionale, de amenajarea spaţiului (aspect interior si exterior, afişaj, ţinută şi comportament angajaţi, etc), precum şi de evidenţa şi întocmirea documentelor privind cheltuielile curente aferente locaţiei supervizate;
• Semnalează imediat superiorului direct orice disfuncţionalitate apărută în desfăşurarea normală a activităţilor zilnice din centrului de relaţii clienţi supervizat;
• Participă la şedinţele de instruire/ informare şi îşi însuşeşte atingerea standardelor de calitate şi cantitate conform formularului de evaluare şi obiectivelor departamentale;
• Întocmeşte rapoartele şi documentele solicitate de către superiorul direct;
• Se informează în mod constant asupra procedurilor de lucru precum şi asupra produselor companiei;
• Asigură serviciile specifice pentru clienţi în zilele de sâmbătă sau sărbători legale, în funcţie de programul de lucru stabilit de conducerea companiei


CERINTE

• Abilităţi de comunicare - bune abilităţi de dicţie, inclusiv gramatică;
• Abilităţi de relaţionare faţă de clieţii interni/ externi şi spirit de echipă;
• Integritate, meticulozitate, atenţie distributivă şi concentrată;
• Interes pentru maximizarea satisfacţiei clienţilor externi/ interni şi atingerea obiectivelor, spirit de iniţiativă şi proactivitate;
• Capacitatea de a reacţiona rapid şi de a găsi soluţii optime în situaţii de criza, răbdare şi rezistenţă la stres;
• Abilitatea de a folosi mai multe aplicaţii simultan în timpul interacţiunii cu clienţii;
• Disponibilitate de lucru în ture.
• Cunoasterea limbii engleze (minim nivel conversaţional);
• Bune abilităţi de typing şi de lucru cu calculatorul (MS Office, Outlook, Internet Explorer, baze de date);
• Abilitati de organizare
• Studii medii;
• Experienţă de min. 6 luni în domeniul relaţiilor cu clienţii;
• Experienţă în vanzări, încasări (operaţii cu numerar/ de casă) şi contabilitate primară reprezintă un avantaj
• Cunoştinţe despre networking (cablu, fibra optica, wireless) şi telefonie reprezintă un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.