Research Analyst

eMAG.ro

20-04-2015 | EXPIRA LA 20-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Companie: eMAG
• Locatie: Bucuresti, Romania
• Status Job: Full Time, Permanent
• Job Category: Marketing
• Industries: Internet
• Nivel cariera: Nivel mediu
• Data start: ASAP


Responsabilitati

• Coordonarea studiilor de research – tine legatura cu agentiile de research.
• Dezvoltarea analizelor pe datele interne:
o Studierea comportamentului de cumparare al clientilor actuali, segmentarea lor. Obiective: cresterea frecventei de cumparare, cresterea numarului de categorii vandute/client, fidelizarea clientilor.
o Studierea comportamentului vizitatorilor eMAG. Obiective: cresterea ratei de conversie.
o Studierea comportamentului utilizatorului de internet din Romania si pietele targetate de eMAG in viitor. Obiective: atragerea de trafic.
o Studierea asocierilor de produse, plasarii in site si a metodelor de promovare. Obiective: cresterea valorii medii de vanzare per comanda.
• Analiza datelor interne si externe (inclusiv retail) intr-un mod integrat pentru a putea intelege evolutia eMAG in piata.


CERINTE

• Studii superioare finalizate in domeniul marketing, sociologie sau economie
• Experienta de 2-3 ani pe un post similar
• Utilizare softuri statistice: SPSS – nivel avansat
• Limba engleza – nivel avasat
• Cunostinte tehnice: IT&C – nivel mediu
• Operare PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, Browser Internet)
• Buna cunoastere a site-ului eMAG si a functionalitatii lui
• Capacitate organizatorica si de planificare
• Abilitati de organizare
• Abilitatea de a lucra la un proiect in echipa
• Abilitati de comunicare
• Capacitate de analiza
• Atentie la detalii
• Autocontrol, rabdare
• Orientare catre rezultate, capacitate de prioritizare
• Atitudine pozitiva, integritate


BENEFICII OFERITE

• Pachet salarial competitiv;
• Politica de beneficii atractiva;
• Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica;
• Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;
• Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.