Job expirat
Candidatul ideal ar trebui sa aiba urmatoarele competente:
Competente generale necesare:
- capacitate foarte buna de comunicare si relationare
- capacitate de a respecta termene limita
- atentie catre detalii
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
- personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
- operativitate in furnizarea informatilor
Competente specifice (nu sunt un criteriu eliminator) :
- cunostinte generale despre sistemul medical si al ingrjirilor medicale la domiciliu
- cunostinte in domeniul vanzarilor
Aptitudini personale pe care le cautam :
- incredere in sine;
- atentie distributiva
- ascultare activa
- punctualitate;
- capacitatea de a lucra individual
- spirit cooperant in crearea si cultivarea relatiilor de parteneriat
- profesionalism
Ce responsabilitati va avea reprezentatul nostru de vanzari? Trebuie sa:
- sa identifice, contacteze clienti noi, carora le prezinta serviciile firmei
- sa realizeze targetul lunar de noi clienti, prezentari, vanzari, Incasari
- sa culeaga informatii despre clienti din diverse surse
- sa participe activ la marirea portofoliului de clienti
- sa ofere consultanta si sa realizeze prezentari ale serviciilor clientilor
- sa intretina relatiile cu clientii deja existenti
Beneficii oferite:
- mediu de lucru placut
- dezvoltare profesionala si personala
- program de lucru flexibil
Experienta este un plus insa nu este un criteriu eliminator.
Salariul se negociaza la interviu.
Suntem o firma de ingrijiri medicale la domiciliu ce s- a lansat recent pe piata din Romania. Avem o echipa tanara si profesionista, cu un mediu de lucru dinamic care se adapteaza rapid la conditiile pietei.