Reprezentant Vanzari Corporate Suceava, Calarasi

Telekom Romania Communications S.A.

19-09-2014 | EXPIRA LA 19-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

STRUCTURA ORGANIZATIONALA: Comercial - Segment Business Romania, Vanzari Corporate Romania

SCOP:
- Identificarea si satisfacerea necesitatilor clientilor de tip SME din portofoliu; vanzarea de servicii fixe si mobile furnizate de catre companie, cu scopul de a atinge obiectivele de vanzari ale companiei; gestionarea si monitorizarea portofoliului de clienti SME alocati, cu scopul de a mentine si creste veniturile generate de acestia; asigurarea consultantei pentru clientii din portofoliu.

RESPONSABILITATI:
- Este responsabil cu realizarea planului de vanzari si venituri ale serviciilor de fix si mobil pentru portofoliul de clienti SME alocat;
- Realizeaza prognoza rezultatelor de venituri si vanzari, cu frecventa saptamanala;
- Inregistreaza si actualizeaza informatiile privind oportunitatile de vanzare in CRM Siebel, cu frecventa zilnica (conform standardelor de completare a informatiilor distribuite intern);
- Ofera asistenta si asigura consultanta clientilor din portofoliu, atat inainte cat si dupa vanzare;
- Prezinta si promoveaza produsele si serviciile fixe si mobile furnizate de companie clientilor din portofoliu;
- Dezvolta relatii de afaceri puternice cu clientii din portofoliu care sa contribuie la furnizarea unor informatii importante pentru planificarea strategiilor privind serviciile si pachetele de servicii si pentru fundamentarea tarifelor acestora;
- Intocmeste si actualizeaza fisele de clienti, conform modelelor prestabilite si in termenele comunicate de catre superiorul direct;
- Prospecteaza permanent piata pentru identificarea de noi clienti si pentru cresterea cotei de piata a serviciilor si produselor companiei;
- Monitorizeaza competitia si evolutia pietei in domeniul comunicatiilor pentru a identifica si comunica intern aspectele care necesita imbunatatire;
- Creaza si mentine o imagine favorabila a companiei in fata clientilor;
- Transmite lead-uri de vanzari, generate la clienti din alte portofolii, catre titularul portofoliului respectiv, si ajuta la conversia lor in contracte semnate;
- Pregateste informatiile necesare revizuirii performantei si sustine o prezentare, cu frecventa de minim o data pe luna, cu scopul revizuirii obiectivelor la zi si planurilor pe perioada urmatoare;
- Intocmeste in termen rapoartele cerute de superiori;


CERINTE

- Studii medii; Constituie avantaj studiile in domeniul commercial sau tehnic;
- Experienta de minim 1 an in domeniul vanzarilor business to business;
- Experienta in domeniul IT/telecom constituie un avantaj.

Competente / Abilitati
- O buna cunostere a tehnicilor de vanzare;
- Orientare catre client si rezultate;
- Proactiv, initiativa, adaptabilitate;
- Bune abilitati de ascultare;
- Excelente abilitati de comunicare;
- Cunostinte limba engleza
- Bune aptitudini de operare PC si de utilizare a software-ului de management al proiectului (MS Office, MS Project)
- Permis de conducere categoria B (fara incidente)

Doar candidatii selectati vor fi contactati!


BENEFICII OFERITE

- Oportunitatea de a lucra, invata si dezvolta intr-un mediul profesionist si international.
- Acces la o mare varietate de programe de training si beneficii;
- Iti multumim pentru ca ai aplicat la acest job, doar candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.
Daca in acest moment nu exista job-uri care corespund profilului tau te rugam sa iti inregistrezi CV-ul in baza de date pentru oportunitati viitoare. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.