Reprezentant vanzari call center cu limba maghiara

Cosmote Telecommunications

06-08-2014 | EXPIRA LA 05-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

STRUCTURA ORGANIZATIONALA: Divizia Comercial, Departament Suport Relatii cu Clientii

SCOP
Ofera asistenta clientilor, provizioneaza servicii in conformitate cu strategia si standardele de comunicare si comerciale ale companiei, promoveaza si vinde proactiv si reactiv serviciile si produsele companiei; contribuie activ la indeplinirea obiectivelor de venit ale Departamentului si la pastrarea unui grad optim de satisfactie a clientilor.

RESPONSABILITATI
Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targeturilor stabilite, ducand astfel la cresterea veniturilor companiei;
Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti si reinnoiri de contracte
Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala;
Solicita ajutorul sefului de tura/supervisorului/ managerului ori de cate ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii;
Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori;
Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si instructiunile de lucru;
Dovedeste interes pentru atingerea indicatorilor de performanta, atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei;
Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
Înştiinţează superiorul direct despre orice disfuncţionalitate de natură să afecteze activitatea proprie sau interesele legitime ale clienţilor si ale companiei;
Contribuie la dezvoltarea procedurilor si instructiunilor de lucru prin propunerile pe care le face;
Indeplineste temporar orice alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii structurii din care face parte, la cererea superiorului direct;


CERINTE

Educatie
Studii medii

Experienta
Experienta minim 1an în zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj.
Cunostinte PC
Bune cunostinte de operare calculator;
Competente / Abilitati
Cunostinte solide de limba romana;
Abilitati excelente de comunicare si ascultare;
Autocontrol, stabilitate emotionala;
Adaptabilitate;
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate;
Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
Abilitati de invatare rapida;
Orientare catre detaliu;
Abilitati de lucru in echipa;
Etica si integritate;
Rezistenta la stres;
Disponibilitate de a lucra in tura.
Limbi straine
Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);
Cunostinte de limba maghiara (nivel mediu/avansat)


DESCRIEREA FIRMEI

COSMOTE Romania, member of the Greek-based COSMOTE Group, was launched in December 2005 with the purpose of making mobile telephony accessible to all Romanians. COSMOTE Romania is committed to changing the mobile communications landscape for the benefit of the Romanian consumer by offering competitive services at the most affordable and accessible tariffs. Sharing COSMOTE Greece corporate philosophy, COSMOTE Romania brings to the Romanian market the Group s vision, creativity, commitment and customer centric philosophy. COSMOTE today has the widest presence in South Eastern Europe in mobile telephony, offering its customers clear benefits, quality of service and value for money. COSMOTE Romania is committed to bringing the same level of satisfaction and success to the Romanian market. The company s management team consists of highly qualified experts from the mobile telecommunications industry and key executives from Greece and Romania instilling wealth of technical, commercial and brand development knowledge. COSMOTE Romania is one of the most active employers on the market, expanding its team by 50% from 400 in December 2005 to 600 at the end of August 2006. Under the slogan - Together We Grow- , COSMOTE Romania s employee philosophy is focused on combined professional development and company growth, teamwork, innovation and enthusiasm. For more information, please access www.cosmote.ro.