Reprezentant vanzari Call Center Bucuresti

Telekom Romania Communications S.A.

02-02-2015 | EXPIRA LA 04-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

STRUCTURA ORGANIZATIONALA: Comercial - Segment Rezidential , Relatii cu clientii

Scop: Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile ROMTELECOM. Ofera informatii de calitate clientilor care sunt transferati in Call Centerele Tehnice pentru a li se face vanzari. Contribuie activ in veedrea indeplinirii obiectivelor compartimentului respectand standardele de calitate.

RESPONSABILITATI
Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile ROMTELECOM, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comuinicare de sefii ierarhici. Urmareste stadiul cererilor inrtegistrate;
Participa activ in vanzarea de produse si servicii, urmand procedurile si procesele companiei;
Realizeaza planurile de vanzari setate pentru fiecare perioada;
Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului;
Foloseste corect aplicatiile cu care lucreaza astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor;
Solicita ajutorul sefului de tura/compartiment/departament ori de cate ori rezolvarea solicitarilor clientilor depaseste competenta proprie,
Participa la toate sesiunile de instruire pentru imbunatatirea performantelor proprii, se preocupa de insusirea de noi cunostinte si dezvoltarea abilitatilor. Cunoaste serviciile si produsele ROMTELECOM;
Dovedeste interes in atingerea indicatorilor de performanta atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei;
Se implica in alte activitati de orientare catre client, daca este solicitat.


CERINTE

Educatie
Studii medii/superioare.
Experienta
Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clienti este considerata un avantaj.
Cunostinte PC
Cunostinte software.
Competente / Abilitati
Cunostinte despre produsele si serviciile Romtelecom;
Abilitati de vanzare si negociere;
Abilitati de comunicare, de ascultare;
Abilitatea si disponibilitatea de a lucra in echipa;
Capacitatea de a crea un climat de lucru in echipa, autocontrol
Stabilitate emotionala, capacitatea de adaptare a comportamentului si abordarii la situatia data;
Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru;
Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.