Reprezentant Vânzări Retail farma

ABC Human Capital

10-02-2015 | EXPIRA LA 12-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Vizitează farmaciile cu vânzare cu amănuntul pentru promovarea și transmiterea informației privitoare la produsele existente în portofoliu și pentru a vinde aceste produse.
2. Menține și dezvoltă relația cu clienții din portofoliu, prin furnizarea informațiilor corecte asupra produselor și serviciilor oferite de companie.
3. Cercetează obiceiurile de eliberare a medicamentelor de către farmaciști.
4. Află nevoile clienților și formulează superiorului ierarhic propuneri scrise de îmbunătățire a relației cu aceștia.
5. Se asigură că produsele companiei sunt în stoc atunci când sunt cerute.
6. Culege informații în legatură cu competiția și mediul de afaceri din domeniul sanitar.
7. Acordă discounturi în limita agreată cu managerul superior.
8. Încasează banii din farmaciile arondate conform termenului de plată contractual.
9. Urmărește îndeaproape încasarea facturilor scadente și depășite.
10.Ține evidența încadrării în limitele de credit stabilite pentru clienții din portofoliu, având grjă să nu fie depășite decât cu aprobare de la superiorul direct.
11. Livrează și prezintă către clienți materiale promo/materiale campanii.
12. Vine în întâmpinarea cerințelor de informare ale farmaciștilor.
13. Face promisiuni clienților în limitele aprobate de către superiorul direct, promisiuni pe care le respectă.
14. Respectă planul de vizită a clienților.
15. Verifică și confirmă cu clientul comenzile preluate.
16. Se asigură că toate formalitățile contractuale cu clienții sunt încheiate, conform formelor de contract în vigoare și aprobate.
17. Colaborează îndeaproape cu operatorul/ii de vânzări prin telefon așa încât prin acțiunile lor cumulate să atingă targetele de vânzări și încasări pe zonele de acțiune alocate.
18. Prospectează piața farmaceutică și aduce clienți noi, în acord cu obiectivele stabilite în acest sens și în colaborare strânsă cu operatorii de vânzări prin telefon.
19. Respectă și livrează în timpul solicitat toate rapoartele și sarcinile trasate de superiorul direct.
20. Îndeplinește obiectivele profesionale (calitative și cantitative) trasate de superiorul direct.
22. Îndeplinește la timp toate responsabilitățile administrative în conformitate cu cerințele companiei și ale regiunii pe care o deservește.


CERINTE

- studii: medii sau superioare
- cunoştinţe: permis conducere categoria B, operare cu MS Office
- experienţa în domeniul vânzărilor constituie avantaj
- comunicare, prezentare, negociere, organizare; capacitate de a selecta prioritățile, de a lucra sub presiune cu sarcini și termene limită; abilități de a interpreta corect documente legale, capacitatea de analiză a clienților cu care colaborează.


BENEFICII OFERITE

Salariu fix si bonus-uri din realizari.
Autoturism de serviciu.
Mediu de lucru competitiv.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/