Reprezentant Teren Servicii Tehnice Clienti B2B

Telekom Romania Communications S.A.

17-06-2016 | EXPIRA LA 17-07-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Efectuează toate activităţile tehnice de instalare şi întreţinere pentru clienţi, în vederea asigurării infrastructurii tehnice, contribuind astfel la îmbunătăţirea satisfacţiei clienţilor prin reducerea timpului de aşteptare pentru instalarea serviciilor şi a duratei deranjamentelor tehnice.

RESPONSABILITĂŢI:
• Instalează şi pune în funcţiune la locaţia clientului toate echipamentele de infrastructură necesare (VPN, Mnet, IPFix, IP Transit, Clear Channel, L2 Connect, DSL, FTTX, ISDN, PABX, circuite închiriate, reţele de interior, etc.) pentru a contribui la furnizarea de servicii clienţilor
• Efectuează toate activităţile de service post-vânzare şi întreţinere preventivă la locaţia clientului,, în vederea asigurării unei funcţionări eficiente a echipamentelor/sistemelor;
• Efectuează întreţinerea corectivă a echipamentelor (VPN, Mnet, IPFix, IP Transit, Clear Channel, L2 Connect, DSL, FTTX, ISDN, PABX, MG, circuite închiriate, reţele de interior, etc.) utilizând dispozitive electronice de testare, măsurare şi monitorizare pentru a identifica problema, a evalua cauza şi a izola şi restabili deranjamentul;
• Asigură legătură permanentă cu clienţii pentru a le rezolva cererile de noi servicii sau remediere a unor deranjamente, a-i informa cu privire la stadiul de soluţionare a acestora şi a le confirmă că la final s-a răspuns în totalitate solicitărilor acestora;


CERINTE

• Studii medii tehnice (studiile superioare tehnice, cunoaşterea unei limbi străine, reprezintă un avantaj).
• Certificare tehnică nivel bază ( Suport Tehnic ).
• Experienţă în domeniul telecomunicaţiilor, preferabil în sfera echipamentelor instalate la sediul clientului (instalare şi întreţinere şi/sau vânzare) - reprezinta un avantaj;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Telecomunicaţii — cunoştinţe despre transmisiuni, comutaţie, monitorizare şi operare a echipamentelor de telecomunicaţii;
• Orientare spre client;
• Gândire deductivă – abilitatea de a aplica reguli generale unor probleme concrete pentru a găsi soluţii viabile;
• Identificarea problemelor – abilitatea de a observa când ceva nu funcţionează bine sau este posibil să nu funcţioneze bine;
• Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune;
• Bune abilităţi de comunicare;
• Cunoştinţe de operare pe calculator;
• Integritate – onest, corect;
• Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice;
• Disponibilitatea de a-şi îmbunătăţi pregătirea profesională în funcţie de cerinţele locului de muncă prin participarea la cursuri, seminarii, prezentări;
• Carnet de conducere fără incidente;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.