Reprezentant Servicii Tehnice Clienti_Help Desk Operatori

Telekom Romania Communications S.A.

26-01-2015 | EXPIRA LA 25-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Actioneaza ca interfata unica intre clientii Wholesale si Telekom Romania cu scopul de a rezolva deranjamentele tehnice si de a asigura accesul in spatiile de colocare. Gestioneaza tichetele de deranjament si acces in vederea solutionarii conform cu clauzele din contractele comerciale.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

Reprezinta interfaţă unică pentru clienţii de Wholesale privind orice deranjament tehnic apărut pe serviciile de voce, date şi Internet;

Primeşte şi înregistrează reclamaţiile clienţilor de Wholesale, validează şi emite bonuri de reclamaţii către organizaţia tehnica corespunzatoare (Monitorizare/NOC /Operare în Teren);

Inchide tichetele de deranjamente cand reclamatiile sunt solutionate si clientii confirma aceasta;

Informează partenerii externi Telekom Romania despre deranjamentele tehnice aparute pe capacitatile contractate de Telekom Romania din strainatate si gestioneaza impreuna cu acestia tratarea lor;

Raportează periodic şi la cerere informaţiile despre deranjamente legate de serviciile Wholesale;

Notifică clienţii Wholesale interni şi externi despre lucrările programate din reţeaua Telekom ce afectează funcţionarea serviciilor (back-up pentru entitatea MWTKT);

Armonizează lucrările programate în reţeaua Telekom cu cele din reţelele partenere externe pentru obţinerea unui impact minim asupra serviciilor clienţilor;

Asigură furnizarea serviciului de acces in spatiile de colocare Telekom Romania.


CERINTE

Studii medii; studiile superioare reprezinta un avantaj (eletrotehnice, electronica, automatica si calculatoare)

Bune abilităţi de comunicare;

Auto-control, raţionament inductiv şi deductiv;

Corectitudine, onestitate, îndemânare, iniţiativă;

Cunoştinţe introductive despre reţele de telecomunicaţii (transmisiuni, comutaţie, IP);

Engleză fluent;

Rezistenţă la stres.


BENEFICII OFERITE

-


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.