Reprezentant Servicii Tehnice Clienti Bucuresti

Telekom Romania Communications S.A.

10-03-2015 | EXPIRA LA 09-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:
Preluarea apelurilor de la clientii business de portofoliu prin Telverde 0800880800 sau prin transfer IVR , preluarea solicitărilor clienţilor business de portofoliu pe mail si fax , furnizează informaţii clienţilor privind factura, stadiul lucrarilor sau a serviciului, informatii privind tarifele si serviciile oferite de companie, inregistrarea deranjamentelor.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Oferă informaţii privind factura fiscală (analizeaza facturile pentru maxim trei luni) , inregistreaza si / sau rezolvă reclamaţii privind sumele înscrise pe aceasta.
•Primeşte solicitări pentru instalare de noi produse şi servicii, modificari ale serviciilor existente de la clienţii de portofoliu direct prin apel la Telverde 0800 88 0800, transfer IVR, mail sau fax şi le înregistrează în aplicaţii.
•Introduce in aplicatiile de ordering solicitarile de instalare / desfiintare a serviciilor optionale la produsele existente pentru clientii de portofoliu, ce nu necesita semnarea unui contract nou sau act aditional.
•Introduce in aplicatii reconectarea serviciilor in urma confirmarilor sau intelegerilor de plata.
•Ofera informatii privind tarifele si serviciile companiei.
•Ofera status privind stadiul lucrarilor aflate pe flux in aplicatii.
•Ofera suport in rezolvarea problemelor clientilor business de portofoliu, sosite prin interfata on-line.
•Ofera suport in rezolvarea problemelor clientilor business SOHO si SME primite pe mail, fax si interfata online..
•Inregistreaza in aplicatii solicitari de distribuire consumabile POS.
•Informeaza clientii de portofoliu care apeleaza 0800 88 0800 privind incidentele majore (echipamente down, incidente de FO, etc)
•Ofera status privind stadiul deranjamentelor aflate pe flux in aplicatii.
•Primeste si inregistreaza deranjamente servicii basic voce si date, fix si mobil in aplicatii.


CERINTE

•Studii medii tehnice si / sau comerciale (studiile superioare tehnice reprezintă un avantaj).
•Pregătire în servicii tehnice.
•Un minim de trei ani experienţă în domeniul telecomunicaţiilor, preferabil în sfera echipamentelor instalate la sediul clientului (instalare şi întreţinere şi/sau vânzare).

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Orientare spre client – dezvoltă relaţii de colaborare constructivă cu clienţii externi şi interni, bazate pe încredere şi integritate. Solicită feed-back şi are în vedere satisfacţia clientului în toate acţiunile întreprinse. Răspunde nevoilor diverse ale clienţilor mentinând în acelaşi timp un standard ridicat de calitate.
•Gândire deductivă – abilitatea de a aplica reguli generale unor probleme concrete pentru a găsi soluţii viabile.
•Identificarea problemelor – abilitatea de a observa când ceva nu funcţionează bine sau este posibil să nu funcţioneze bine.
•Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune.
•Bune abilităţi de comunicare.
•Cunoştinţe de operare pe calculator.
•Iniţiativă.
•Integritate – onest, corect.
•Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.