Reprezentant Servicii Clienti Business

Telekom Romania Communications S.A.

12-05-2015 | EXPIRA LA 11-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Ofera suport Reprezentantilor Vanzari, preia toate solicitarile clientilor de portofoliu si urmareste solutionarea acestora in termenele agreate, cu scopul cresterii satisfactiei clientilor.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
◦Asigura reprezentantilor de vanzari suportul necesar vanzarii serviciilor si produselor;
◦Valideaza toate contractele si documentele aferente acestora, conform procedurilor in vigoare
◦Colaboreaza cu entitatile interne in vederea solutionarii tuturor solicitarilor venite din partea clientilor de portofoliu, conform SLA-urilor stabilite si acorda feedback clientului cu privire la stadiul rezolvarii fiecarei solicitari;
◦Urmareste stadiul rezolvarii colaborand cu structurile interne responsabile in vederea prioritizarii tratarii solicitarilor venite din partea clientilor de portofoliu;
◦Pe baza listei clientilor TOP de portofoliu stabilita de seful direct, analizeaza lunar factura clientilor TOP de portofoliu cu scopul identificarii eventualelor erori generate de implementarea contractelor;in cazul in care descopera erori de factura va colabora cu structurile implicate pentru rezolvarea situatiei.
◦Analizeaza lunar provenienta debitelor inregistrate pe conturile clientilor de portofoliu si tine in permanenta legatura cu reprezentantul vanzari, client si colegii din echipa Suport Sistem Colectare in vederea diminuarii lor.


CERINTE

Studii:
◦Studii medii ( studiile universitare reprezinta un avantaj) .

Experienţa în muncă:
◦Minim doi ani de experienta in domeniul telecomunicatiilor sau in relatii cu clientii.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Orientare catre client;
◦Orientare catre rezultate;
◦Onestitate;
◦Initiativa;
◦Abilitati de lucru in echipa;
◦Bune abilitati de comunicare;
◦Bune cunostinte operare PC – Microsoft Office, Internet Explorer, Microsoft Outlook.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.