Reprezentant servicii client (Back Office) TELEKOM Romania - Bucuresti

Pro Solutions Agency S.R.L.

04-05-2016 | EXPIRA LA 03-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Rolul postului:
- Inregistreaza, rezolva sau escaladeaza solicitarile venite din partea clientilor Telekom, referitor la zona de reclamatii sau sesizari.
- Furnizeaza informatii generale sau personalizate pentru rezolvarea solicitarii clientilor.
- Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client şi companie, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului.


CERINTE

Profilul candidatului trebuie sa includa:
- Nivelul studiilor: studii medii (studii superioare reprezinta un avantaj)
- Experienta in domeniu: Experiență în sfera relaţiilor cu clienţii / orice experiență anterioară în call center / consumer care sau customer service constituie un avantaj.
- Foarte bune cunostinte operare PC.
Aptitudini:
- Abilităţi de comunicare;
- Abilităţi de ascultare;
-Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
- Stabilitate emoţională;
- Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru;
- Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
- Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;


BENEFICII OFERITE

Pachetul financiar include: parte fixa motivanta si bonuri de masa.


DESCRIEREA FIRMEI

Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!

Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal

Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.

Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar

In situatia in care din diverse motive cum ar fi:

activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a

societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite

In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal

Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:

Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;